WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

George Rosu inspired by Avon – o serie de ilustratii inedite

De Valentine's Day, Avon Romania anunta colaborarea inedita cu artistul George Rosu. Inspirat de produsele brandului de cosmetice, ilustratorul va crea o serie de lucrari, in stilul sau amuzant, pe alocuri ironic, dar intotdeauna surprinzator.

Prima lucrare a fost realizata special pentru a celebra ziua de 14 februarie, iar produsul care a conturat conceptul ei este rujul LUXE de la AVON, a carei imagine este Loredana.

“AVON este compania pentru femei, asadar apreciem un barbat cu un umor rafinat, asa cum este George. Ilustratiile sale ne vor face sa privim dintr-o alta perspectiva diferite evenimente ale anului si ne vor aminti sa vedem viata in roz. Sau, de ce nu, odata cu acest proiect, in Rosu”, a declarat Dana Ivan, Marketing Campaign Planner AVON Romania.

Celelalte lucrari din cadrul proiectului “George Rosu inspired by AVON” vor fi dezvaluite pe parcursul anului, pentru a marca diferite momente importante.

Foto si info: Avon

PUBLISHED ON 14.02.2014

more in Beauty Lines