INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Gala Wella 2013 dedicata sunetului culorii

Gala Wella 2013 dedicata sunetului culorii

Wella Professionals Romania a celebrat, aseara, 20 de ani de inovatie in arta parului, printr-o gala dedicata 'Sunetului culorii'. Prezentata de Mihaela Radulescu, Gala Wella 2013 a oferit un spectacol al trendurilor in coafura, fiecare dintre ele fiind reprezentat de o vedeta autohtona, respectiv Giulia, Aylin Cadir, DJ Wanda, Oana Ionita.

Pentru trendul Decibel, a pasit pe scena Giulia. Artista a avut un look nonconformist, dinamic, inspirat din lumea digitala. Aylin Cadir a fost imaginea Fusion, un trend ce aduce impreuna cultura vestica de inalta clasa si spiritul asiatic reinventat. Taieturile precise, bretonul asimetric in straturi, alaturarea de nuante pale si tonuri stralucitoare de oliv sau pruna sunt cateva dintre elementele ce definesc acest trend. Echo vorbeste despre simplitate si austeritate. Aici, nuantele naturale se opun celor de brunet cu irizatii verzi, purpurii sau cenusii. DJ Wanda a fost cea care a intruchipat acest trend. Allegra prezinta o poveste despre opulenta. Stylingul presupune multa maiestrie, iar parul este modelat astfel incat devine cu adevarat un accesoriu. De aceasta data, Oana Ionita a pasit pe scena, purtand o coafura cu un look sofisticat.

Giulia

Aylin Cadir


Dj Wanda

Oana Ionita

Mihaela Radulescu

Pentru mai multe fotografii de la eveniment, viziteaza pagina de Facebook Wella Professionals!

Foto si info: Wella Professionals

PUBLISHED ON 21.02.2013

more in Newsroom