INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Expozitia Bucuresti Optimixed – un mix intre fotografie si ilustratie

Expozitia Bucuresti Optimixed – un mix intre fotografie si ilustratie

Pana pe 23 mai 2013, 'Imbold, Galeria' gazduieste lucrarile inedite a 12 ilustratori care au intervenit peste fotografiile din portofoliul lui Igu - Cristian Vasile, initiatorul proiectului Bucuresti Optimist. Intitulata Bucuresti Optimixed, expozitia este integrata si in circuitul Romanian Design Week. Pe 24 mai, cu ocazia Noptii Albe a Galeriilor, lucrarile din cadrul proiectului vor fi expuse in Atelierul de Print, pe strada Mavrogheni, nr. 10.

Bucuresti Optimixed isi propune sa reactiveze singurul festival de arts digitals din Romania – Print Art Fest (PAF!) – si sa evidentieze colturi din Bucuresti care ne fac sa zambim, prin reinterpretarea oferita de catre artistii: Ghica Popa, Kitra aka Nicu Duta, Loreta Isac, Madalina Andronic, Adrian Laie, Artpi Arpad Rezi, Catalin Lartist, George Rosu, Paula Rusu, Veronica Neacsu, Victor Fota si D’JR Victor Manea.

Ideea de arta remixata, fie ea pe panza, pe print sau in format digital, le ofera ilustratorilor invitati libertatea de a transforma, partial sau total, personaje si peisaje urbane, prin tehnicile care le definesc universul artistic. Prin intermediul Bucuresti Optimist, Cristian Vasile (Igu) surprinde povesti “despre jumatatea plina a orasului”. Lansat in martie 2012, proiectul sau a strans peste 30.000 de fani pe pagina de Facebook si este updatat constant cu documentare foto ale laturii pozitive a Bucurestiului.

Intre 16 si 23 mai, lucrarile vor fi gazduite de Imbold, Galeria (strada Polona, nr. 40), iar pe 24 mai, Bucurestiul Optimixed se va instala in Atelierul de Print (strada Mavrogheni, nr. 10).

Foto si info: Imbold, Galeria

PUBLISHED ON 17.05.2013

more in Newsroom