ARTA & DESIGN

RDW10. Un mesaj, un concept,...

Cea de-a 10-a editie Romanian Design Week (RDW10) exploreaza posibilele trasee…

EDITOR'S CHOICE

Barceloning (deocamdata, doar cu gandul)

Mi-e dor de Barcelona. Am vizitat-o in urma cu peste zece…

WE LIKE

“Subscribe and share” sau, mai...

“Subscribe and share” este o piesa de teatru care vorbeste despre…

EDITOR'S CHOICE

Serialele cu care ne relaxam...

In ultima perioada, serialele par a fi printre putinele lucruri pe…

INSPIRATIE

Un pas in plus la...

Un pas in plus la coafura de zi cu zi poate…

INSPIRATIE

Bucuria machiajului

Conceptul joyspotting se refera la identificarea si concentrarea atentiei asupra lucrurilor…

EDITOR'S CHOICE

Arta tablourilor vii

Imi place cum suna aceasta expresie: arta tablourilor vii. Imi pare…

Inspiratie

Mai multa biniste acasa

Nu e intotdeauna la fel de bine si de liniste nici in casa in care locuim, nici in mintea in care ne locuiesc gandurile, asa ca e fireasca dorinta de-a avea mai mult din fiecare, adica: mai multa biniste. Am citit recent Carticica de biniste, ocazie cu care am analizat putin propriile obiceiuri si am notat cateva idei care pot contribui la implinirea dorintei mentionate. Biniste este un cuvant inventat de Cristina Andrei, blogger culinar, propus ca echivalent local al conceptului danez "hygge". Inspiratia a venit in sufrageria ei, intr-o duminica petrecuta alaturi de cativa prieteni pentru care a pregatit mancare. O astfel de zi ar putea fi trecuta, cu certitudine, la exemple perfecte de biniste. Sansele sunt sa fi intalnit cuvantul in online, inca dinainte de publicarea ghidului fericirii acasa, la care au contribuit sapte autori: scriitorul Iv cel Naiv, Sanziana Pop, designer de interior si fondatoare Visuell, Gaspar Gyorgy, psiholog clinician si psihoterapeut relational, Ana Constantinescu, designer biofilic la Cresc Studio, Dan Byron, vocalistul trupei Byron, Diana Mihaila, Master Professional Organizer, si Cristina Andrei. Eu imi amintesc ca am aflat de el cand se vota ilustratia ce urma sa ajunga pe coperta. * CAND ORASUL S-A MUTAT LA NOI ACASA Proiectul mi-a a...

Inapoi Inainte

Dree Hemingway, imaginea parfumului Chloe

CHLOE DREE HEMINGWAY OFFICIAL ANNOUCEMENT PORTRAIT A4

Dupa staruri precum Clemence Poesy, Chloe Sevigny, Anja Rubik si Suvi Koponen, parfumul Chloe are de acum o noua ambasadoare. Dree Hemingway reprezinta imaginea campaniei ce va fi lansata in octombrie 2015.

Model si actrita de renume international, Dree intruchipeaza valorile ce definesc femeia Chloe. “Frumusetea sa radianta si personalitatea sa prezinta tot ce voiam sa exprim prin acest parfum. Abilitatea ei de a fi, in acelasi timp, eleganta, nonsalanta si spontana este atat moderna, cat si fermecatoare”, spune Clare Waight Keller, creative director Chloe.

“Sunt foarte onorata sa fiu noua imagine a parfumului Chloe. Este un brand ce a facut parte din viata mea pentru o mare perioada de timp; imi provoaca multe amintiri. Abia astept sa imi continui povestea alaturi de Chloe in lumea parfumurilor“, spune Hemingway, care a pasit pe podiumul Chloe, in cadrul Saptamanii Modei de la Paris din martie.

Hemingway a studiat la Royal Academy of Dramatic Art (Academia Regala a Artei Dramatice) din Londra, unde a jucat si primul rol notabil in “Starlet” (2012), urmat roluri in “Nous York” si “Someday This Pain Will Be Useful to You”. Dree a terminat recent de filmat pentru “People Garden’s” de Nadia Litz, in timp ce ultimele sale filme, “While We’re Young” de Noah Baumbach si “Happy People” de Logan Sandler urmeaza sa rulezele in cinematografe.

“In ultimii 7 ani de succes continuu, am creat campanii publicitare frumoase, infatisand fata Chloe intr-o viziune contemporana a feminitatii. Astazi, multumita personalitatii inspirationale a lui Dree, vrem sa ajungem sa le vorbim tuturor fanilor Chloe” spune Steve Mormoris, Chief Marketing Officer Fragrances la Coty, despre campania pe care o vom descoperi in toamna.

Foto si info: Coty

PUBLISHED ON 14.05.2015

more in Newsroom