HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Dree Hemingway, imaginea parfumului Chloe

CHLOE DREE HEMINGWAY OFFICIAL ANNOUCEMENT PORTRAIT A4

Dupa staruri precum Clemence Poesy, Chloe Sevigny, Anja Rubik si Suvi Koponen, parfumul Chloe are de acum o noua ambasadoare. Dree Hemingway reprezinta imaginea campaniei ce va fi lansata in octombrie 2015.

Model si actrita de renume international, Dree intruchipeaza valorile ce definesc femeia Chloe. “Frumusetea sa radianta si personalitatea sa prezinta tot ce voiam sa exprim prin acest parfum. Abilitatea ei de a fi, in acelasi timp, eleganta, nonsalanta si spontana este atat moderna, cat si fermecatoare”, spune Clare Waight Keller, creative director Chloe.

“Sunt foarte onorata sa fiu noua imagine a parfumului Chloe. Este un brand ce a facut parte din viata mea pentru o mare perioada de timp; imi provoaca multe amintiri. Abia astept sa imi continui povestea alaturi de Chloe in lumea parfumurilor“, spune Hemingway, care a pasit pe podiumul Chloe, in cadrul Saptamanii Modei de la Paris din martie.

Hemingway a studiat la Royal Academy of Dramatic Art (Academia Regala a Artei Dramatice) din Londra, unde a jucat si primul rol notabil in “Starlet” (2012), urmat roluri in “Nous York” si “Someday This Pain Will Be Useful to You”. Dree a terminat recent de filmat pentru “People Garden’s” de Nadia Litz, in timp ce ultimele sale filme, “While We’re Young” de Noah Baumbach si “Happy People” de Logan Sandler urmeaza sa rulezele in cinematografe.

“In ultimii 7 ani de succes continuu, am creat campanii publicitare frumoase, infatisand fata Chloe intr-o viziune contemporana a feminitatii. Astazi, multumita personalitatii inspirationale a lui Dree, vrem sa ajungem sa le vorbim tuturor fanilor Chloe” spune Steve Mormoris, Chief Marketing Officer Fragrances la Coty, despre campania pe care o vom descoperi in toamna.

Foto si info: Coty

PUBLISHED ON 14.05.2015

more in Newsroom