PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Downtown Bucharest – o marca urbana pentru zona cu stil din centrul capitalei

Downtown Bucharest – o marca urbana pentru zona cu stil din centrul capitalei

Initiat de Molecule F si DC Communication, proiectul urban Downtown Bucharest urmareste sa revalorizeze zona centrala a capitalei, delimitata de Piata Romana, Gradina Icoanei, Piata Universitatii si Gradina Cismigiu. Lansarea conceptului a avut loc, astazi, la Magazinul Eva. Locul nu a fost ales intamplator. Fostul magazin de moda reprezinta o marca ce a contribuit pe parcursul timpului la construirea identitatii zonei. Cu aceasta ocazie, spatiul a fost transformat in Magazinul Eva - Design Romanesc, cu vitrine ce ofera o noua imagine cladirii de pe bulevardul Magheru, nr. 9.

Noul magazin expune, pana pe 15 iulie, cele mai recente creatii ale unor designeri romani talentati, precum: 109, Adelina Ivan, Carla Szabo, Carmen Secareanu, Ciprian Vrabie, Irina Schrotter, Kristina Dragomir, Lady Magpie, Murmur, Patzaikin si Venera Arapu.

In viziunea noastra, Downtown Bucharest este un proiect de zonificare si un motor de dezvoltare economica si sociala a partii centrale delimitata de cele doua mari piete, Romana si Universitate, si de cele mai stilate gradini din centrul capitalei, Gradina Icoanei si Cismigiu. Downtown poate deveni un brand al orasului, un spatiu reper pentru locuitori si, totodata, un traseu care sa-i indrume pe turisti sa descopere oferta de shopping, cultura, arta, servicii de calitate din aceasta parte din centrul Bucurestiului”, a declarat Teodor Frolu, Managing Partner, DC Communication. Vorbind despre transformarea magazinului Eva – Design Romanesc, el considera ca: „Este primul pas. Ne dorim ca acesta sa fie o demonstratie de cum ar putea sa arate o strada din Bucuresti daca toata lumea are o contributie si speram ca gestul nostru sa devina un virus pe care sa reusim sa-l raspandim.”

Detaliu din standul Murmur by Andreea Badala


Downtown Bucharest este conceput sa devina un alt brand al capitalei, complementar cu Centrul Istoric. Fondatorii proiectului considera ca Bucurestiul, care aspira sa fie in sens plin o capitala europeana, traieste inca din brandurile urbane definite prin planurile comuniste de urbanizare. Centrul Istoric reprezinta, de fapt, primul brand al capitalei aparut in ultimii 20 de ani. Sansa Bucurestiului de a fi o capitala contemporana sta inclusiv in indentificarea acelor zone si puncte de interes peste care se pot construi adevarate branduri urbane care sa dea imagine si identitate orasului. Ei sustin ca este suficient sa pornesti de la segmentarile, fluxuruile si identitatile pe care orasul le impune deja si aceste branduri devin vizibile: Centrul Istoric, Downtown cu zona dintre Romana si Universitate, Triunghiul Muzeelor in Piata Victoriei, La Sosea pe Kiseleff, Esplanada – noul brand urban din preajma Bibliotecii Nationale.

Detaliu Kristina Dragomir

„Downtown Bucharest reprezinta compozitia perfect echilibrata a caracteristicilor care formeaza centrul unei Capitale cu care sa ne mandrim. Prin Downtown Bucharest aducem in atentia societatii civile si a tuturor entitatilor implicate in aceasta zona, importanta unei experiente urbane din care, cu siguranta, nu lipseste stilul”, a declarat Mirela Bucovicean, Owner Molecule F.

Prin Downtown Bucharest, initiatorii proiectului vorbesc despre de zona nucleu de la care s-a dezvoltat Bucurestiul modern – intre Piata Romana, Gradina Icoanei, Piata Universitatii, Gradina Cismigiu. Aici sunt concentrate cele mai importante cladiri istorice, operatorii culturali, institutii publice, servicii turistice de calitate. Ei spun ca, dincolo de acestea, zona se distinge de la sine prin stil. Bulevardele mari precum Calea Victoriei si Bd. Magheru sau stradutele pietonale cochete, vitrinele si gradinile sunt acele note care au dat in secolul trecut tonul ideii ca Bucurestiul ar fi micul Paris. Dowtown Bucharest este, asadar, acest traseu si o marca in devenire a orasului.

Standul Adelina Ivan

Mirela Bucovicean (Molecule F) / Kristina Dragomir

Andreea Badala (Murmur) / Olah Gyarfas (Patzaikin)

Marina Moldovan (109) / Venera Arapu

Detaliu din standul Patzaikin/ Detaliu din standul Carla Szabo

In perioada 15 mai – 15 iulie, la Magazinul Eva din Bd. Magheru. Nr 9, bucurestenii sunt invitati sa viziteze expozitia Eva – Design Romanesc, intr-un cadru care va fi simultan un punct de informare si o vitrina a proiectului Downtown Bucharest.

Pentru mai multe imagini, click aici!

Foto si info via Molecule F

PUBLISHED ON 15.05.2013

more in Newsroom