PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Dior-backstage-makeup.com: o experienta digitala unica

Dior-backstage-makeup.com: o experienta digitala unica

Pe 16 februarie, Dior lanseaza dior-backstage-makeup.com, un site ce dezvaluie imagini unice din timpul pregatirilor pentru marile prezentari de moda, noutati in materie de produse de makeup si trenduri, dar si sfaturi profesioniste cu ajutorul carora sa obtii cele mai frumoase lookuri.

Scufunda-te in atmosfera febrila din culisele prezentarilor de moda ale casei Dior si descopera ultimele trenduri in moda si in machiaj! Accesibile si usor de urmarit, filmele demonstrative de la sectiunea Behind the Scene ofera sfaturi si mici secrete legate de aplicarea produselor de makeup. In cadrul primei editii, Emily Weiss, un Beauty Blogger recunoscut in toata lumea pentru experienta sa in Makeup, a fost invitata sa contribuie la imbogatirea creatiilor Dior.

In fiecare sezon, o noua colectie de makeup de la Dior se inspira din prezentarile si din bogatia istoriei Casei Dior. Multiplele variante de machiaj care interpreteaza ideile majore ale sezonului respectiv vor fi incluse intr-un film demonstrativ la sectiunea dedicata colectiilor.

Produsele cheie si alte colectii eveniment sau exclusive sunt prezentate la sectiunea Wanted. La Must Have, vor fi incluse cele mai importante scene din culisele prezentarilor Dior Makeup, detaliind inspiratia, secretele creative si realizarea produselor Dior Makeup, alaturi de sfaturi legate de aplicarea acestora, prezentate de makeup artisti profesionisti.

Dior Gallery ofera o incursiune fotografica in culisele creatiilor Dior. Filmele ilustreaza energia si creativitatea intensa a ceea ce inseamna Dior Makeup. Iata un preview al universului dior-backstage-makeup.com!

Foto: Dior
Video: Youtube.com

PUBLISHED ON 10.02.2012

more in Newsroom