EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Digital Divas 2016. The Dreamers, The Doers, The Trendsetters.

Digital Divas 2016. The Dreamers, The Doers, The Trendsetters.

Nota de real, importanta calitatii in defavoarea cantitatii, relatia de convietuire dintre offline si online, importanta de a avea un mesaj sunt cateva dintre reperele care au ghidat discursurile speakerilor invitati la cea de-a cincea editie Digital Divas, desfasurata pe 20 mai, la Palatul Bragadiru.

Ana Morodan, Andreea Esca, Andreea Macri, Costin Cocioaba, Doina Costache, Elisabeta Moraru, Mihnea Gheorghiu, Adelina Bortan si Raluca Cristea de la Naked PR, Robert Ratiu si Alexander Giantsis, director comercial la Mary Katrantzou, sunt cei care au  explorat temele editiei:  Opposites attract: Offline + Online, Faces of digital content si 5 years from now (Trends & Forecast). Si, ca in fiecare an, evenimentul s-a incheiat cu gala de premiere a celor mai relevante proiecte online. Dana Rogoz a fost desemnata Digital Diva of the Year, insa acesta nu este singurul trofeu primit de ea. A mai fost desemnata castigatoare si la categoria Best Instagram Account si a luat locul II la sectiunile Best Use of Photography in Blogging (Fashion & Beauty blogs) si Best Fashion Blog. Lansat in urma cu cateva luni, A List Magazine a urcat pe cea mai inalta treapta la categoria Best Women Website, iar singurul premiu ales in intregime de public, People’s Choice Awards, a fost castigat de Alina Ceusan. (Gasesti lista completa a castigatorilor la finalul articolului.)

Revenind la seria conferintelor, va invit sa descoperiti cateva dintre ideile care au construit discursurile mult mai generoase ale invitatilor. Andreea Esca a fost cea care a dat startul evenimentului cu povestea noului proiect A List Magazine. Pentru ea, online-ul reprezinta mediul care ii permite sa imbine atat experienta pe care a castigat-o in cei 20 de ani din televiziune, cat si pe cea din print. “Tot ce am facut a fost din pasiune si din instinct. Si asa m-am gandit sa fac si acest start-up,” a declarat ea despre elementele care ii ghideaza alegerile profesionale. Desi “comunicarea se muta clar cu viteza in online”, offline-ul ramane o componenta relevanta in comunicare si este explorata de echipa A List Magazine prin organizarea a diferite evenimente, precum targurile Half is free sau Targul 100% Romanesc.

Ana Morodan a povestit despre extensiile de brand pe care a inceput sa le construiasca in urma cu trei ani – atunci cand si-a dorit mai mult decat endorsement si continut pe blog. “Sunt proiecte care pe mine ma implinesc, care vin in completarea marcii personale si care ma reprezinta in totalitate.” A mentionat totodata ca sunt proiecte in care este necesar sa investesti timp si bani, dar care produc si vor produce in timp si mai multi bani. In ceea ce priveste viitorul endorcement-ului eficient, ea mizeaza pe cel cu o “nota de real”. Intorcand spatele publicitatii traditionale care era considerata prea artificiala, consumatorii si-au indreptat in timp atentia spre influenceri si spre bloggeri. Astazi, insa, si cei din urma risca sa cada in aceeasi capcana a artificialitatii.

Se spune despre video ca reprezinta viitorul, dar se mai spune si ca viitorul este acum. Chiar daca nu toti vin cu o abordare profesionista, “sunt in momentul acesta peste 1 milion si jumatate de romani care posteaza continut pe Youtube,” a precizat Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google. Youtube-ul reprezinta a doua platforma preferata a romanilor si ocupa locul doi in lume ca motor de cautare.

De la video, am facut trecerea la fotografie. Aici, Andreea Macri si-a pornit discursul de la una dintre intrebarile cu care este intampinata adesea si anume: cati followeri are pe Instagram. “Nu cred in cati, cred in cine,” este raspunsul ei. A pledat si pentru importanta de a fi tu asa cum esti atunci cand iti construiesti un cont de Instagram. In CV-ul Andreei Macri se regasesc colaborari cu publicatii internationale importante precum Vogue Paris, Interview sau Self Service. Sunt experiente care i-au aratat unde se pozitioneaza in acest moment ca fotograf. Faptul ca in afara personalul nu se combina cu profesionalul lasa mai mult spatiu pentru un feedback sincer, iar “feedback-ul pe bune inseamna progres” a mai spus ea.

Robert Ratiu, redactor sef al revistei Beau Monde, a vorbit despre necesitatea unei relatii de colaborare intre online si print. “Eu cred ca revistele isi doresc sa ajunga pe bloguri in aceeasi masura in care si bloggeri isi doresc sa ajunga in reviste. Convietuirea noastra este mai mult decat necesara.” El a mentionat si ca, astazi, continutul este atat de accesibil incat a devenit mai important cum spunem decat ce spunem,

Alexander Giantsis, director comercial la Mary Katrantzou, considera ca moda trece in prezent printr-o perioada interesanta, cu multe schimbari si cu multe oportunitati, iar online-ul este parte din proces. A vorbit despre shopping-ul online si despre cel offline si cum cele doua componente isi influenteaza reciproc experientele, despre relatia dintre Instragram si moda – doua universuri vizuale, despre influenceri si bloggeri, despre importanta unui continut puternic, care se face remarcat. Mai multe insight-uri si detalii despre experienta profesionala a lui Alexander Giantsis, va vom povesti in curand.

In ceea ce priveste castigatorii editiei Digital Divas 2016

Best Women Websites

Locul 1 – A List Magazine by Andreea Esca
Locul 2 – AndreeaRaicu.ro
Locul 3 – Cosmopolitan

Best Bloggers for Social Causes

Locul 1 – Simona Tache
Locul 2 – Melania Medeleanu
Locul 2 – Tily Niculae
Locul 3 – Ioana Macoveiciuc

Special Projects by Bloggers

Locul 1 – Catwalk15
Locul 2 – 9 luni…si o clipa
Locul 2 – #LiveYourDream
Locul 3 – Alege sa slabesti sanatos
Locul 3 – My body journey

Best Use of Photography in Blogging (Fashion & Beauty blogs)

Locul 1 – Alina Ceusan
Locul 2 – Dana Rogoz
Locul 2 – Ioana Grama
Locul 3  – Ana Morodan
Locul 3 – Fabulous Muses

Best Instagram Account

Locul 1 – Dana Rogoz
Locul 2 – Diana Enciu si Alina Tanasa
Locul 2 – Ana Morodan
Locul 3  – Laura Cosoi

Best Use of Video in Blogging

Locul 1 – Laura Giurcanu
Locul 2 – Laura Musuroaea
Locul 3 – Sanziana Negru

Best Newcomer Fashion Blog (recent blogs – two years)

Locul 1 – Carmen Grebenisan
Locul 2 – Miss Hypewit
Locul 3 – Ema’s World
Locul 3 – Moda, pe bune?

Best Newcomer Beauty Blog (recent blogs – two years)

Locul 1 – Sanziana Negru
Locul 2 – UrbanDiva
Locul 2 – Wings For Liberty
Locul 3 – Makeup On My Mind

Best Fashion Blog

Locul 1 – Ioana Grama
Locul 2 – Dana Rogoz
Locul 2 – Alina Ceusan
Locul 3 – Irina Markovits
Locul 3 – Fabulous Muses

Best Beauty Blog

Locul 1 – Dana Sota – Frumusetea se invata
Locul 2 – Laura Musuroaea
Locul2 – Maria Dragason
Locul 3 – Andreea Ibacka

People’s Choice Awards

Locul 1 – Alina Ceusan

The Digital Diva of The Year

Locul 1 – Dana Rogoz

Foto: Freya Productions

 

PUBLISHED ON 25.05.2016

more in Newsroom