HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Digital Divas 2016. The Dreamers, The Doers, The Trendsetters.

Digital Divas 2016. The Dreamers, The Doers, The Trendsetters.

Nota de real, importanta calitatii in defavoarea cantitatii, relatia de convietuire dintre offline si online, importanta de a avea un mesaj sunt cateva dintre reperele care au ghidat discursurile speakerilor invitati la cea de-a cincea editie Digital Divas, desfasurata pe 20 mai, la Palatul Bragadiru.

Ana Morodan, Andreea Esca, Andreea Macri, Costin Cocioaba, Doina Costache, Elisabeta Moraru, Mihnea Gheorghiu, Adelina Bortan si Raluca Cristea de la Naked PR, Robert Ratiu si Alexander Giantsis, director comercial la Mary Katrantzou, sunt cei care au  explorat temele editiei:  Opposites attract: Offline + Online, Faces of digital content si 5 years from now (Trends & Forecast). Si, ca in fiecare an, evenimentul s-a incheiat cu gala de premiere a celor mai relevante proiecte online. Dana Rogoz a fost desemnata Digital Diva of the Year, insa acesta nu este singurul trofeu primit de ea. A mai fost desemnata castigatoare si la categoria Best Instagram Account si a luat locul II la sectiunile Best Use of Photography in Blogging (Fashion & Beauty blogs) si Best Fashion Blog. Lansat in urma cu cateva luni, A List Magazine a urcat pe cea mai inalta treapta la categoria Best Women Website, iar singurul premiu ales in intregime de public, People’s Choice Awards, a fost castigat de Alina Ceusan. (Gasesti lista completa a castigatorilor la finalul articolului.)

Revenind la seria conferintelor, va invit sa descoperiti cateva dintre ideile care au construit discursurile mult mai generoase ale invitatilor. Andreea Esca a fost cea care a dat startul evenimentului cu povestea noului proiect A List Magazine. Pentru ea, online-ul reprezinta mediul care ii permite sa imbine atat experienta pe care a castigat-o in cei 20 de ani din televiziune, cat si pe cea din print. “Tot ce am facut a fost din pasiune si din instinct. Si asa m-am gandit sa fac si acest start-up,” a declarat ea despre elementele care ii ghideaza alegerile profesionale. Desi “comunicarea se muta clar cu viteza in online”, offline-ul ramane o componenta relevanta in comunicare si este explorata de echipa A List Magazine prin organizarea a diferite evenimente, precum targurile Half is free sau Targul 100% Romanesc.

Ana Morodan a povestit despre extensiile de brand pe care a inceput sa le construiasca in urma cu trei ani – atunci cand si-a dorit mai mult decat endorsement si continut pe blog. “Sunt proiecte care pe mine ma implinesc, care vin in completarea marcii personale si care ma reprezinta in totalitate.” A mentionat totodata ca sunt proiecte in care este necesar sa investesti timp si bani, dar care produc si vor produce in timp si mai multi bani. In ceea ce priveste viitorul endorcement-ului eficient, ea mizeaza pe cel cu o “nota de real”. Intorcand spatele publicitatii traditionale care era considerata prea artificiala, consumatorii si-au indreptat in timp atentia spre influenceri si spre bloggeri. Astazi, insa, si cei din urma risca sa cada in aceeasi capcana a artificialitatii.

Se spune despre video ca reprezinta viitorul, dar se mai spune si ca viitorul este acum. Chiar daca nu toti vin cu o abordare profesionista, “sunt in momentul acesta peste 1 milion si jumatate de romani care posteaza continut pe Youtube,” a precizat Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google. Youtube-ul reprezinta a doua platforma preferata a romanilor si ocupa locul doi in lume ca motor de cautare.

De la video, am facut trecerea la fotografie. Aici, Andreea Macri si-a pornit discursul de la una dintre intrebarile cu care este intampinata adesea si anume: cati followeri are pe Instagram. “Nu cred in cati, cred in cine,” este raspunsul ei. A pledat si pentru importanta de a fi tu asa cum esti atunci cand iti construiesti un cont de Instagram. In CV-ul Andreei Macri se regasesc colaborari cu publicatii internationale importante precum Vogue Paris, Interview sau Self Service. Sunt experiente care i-au aratat unde se pozitioneaza in acest moment ca fotograf. Faptul ca in afara personalul nu se combina cu profesionalul lasa mai mult spatiu pentru un feedback sincer, iar “feedback-ul pe bune inseamna progres” a mai spus ea.

Robert Ratiu, redactor sef al revistei Beau Monde, a vorbit despre necesitatea unei relatii de colaborare intre online si print. “Eu cred ca revistele isi doresc sa ajunga pe bloguri in aceeasi masura in care si bloggeri isi doresc sa ajunga in reviste. Convietuirea noastra este mai mult decat necesara.” El a mentionat si ca, astazi, continutul este atat de accesibil incat a devenit mai important cum spunem decat ce spunem,

Alexander Giantsis, director comercial la Mary Katrantzou, considera ca moda trece in prezent printr-o perioada interesanta, cu multe schimbari si cu multe oportunitati, iar online-ul este parte din proces. A vorbit despre shopping-ul online si despre cel offline si cum cele doua componente isi influenteaza reciproc experientele, despre relatia dintre Instragram si moda – doua universuri vizuale, despre influenceri si bloggeri, despre importanta unui continut puternic, care se face remarcat. Mai multe insight-uri si detalii despre experienta profesionala a lui Alexander Giantsis, va vom povesti in curand.

In ceea ce priveste castigatorii editiei Digital Divas 2016

Best Women Websites

Locul 1 – A List Magazine by Andreea Esca
Locul 2 – AndreeaRaicu.ro
Locul 3 – Cosmopolitan

Best Bloggers for Social Causes

Locul 1 – Simona Tache
Locul 2 – Melania Medeleanu
Locul 2 – Tily Niculae
Locul 3 – Ioana Macoveiciuc

Special Projects by Bloggers

Locul 1 – Catwalk15
Locul 2 – 9 luni…si o clipa
Locul 2 – #LiveYourDream
Locul 3 – Alege sa slabesti sanatos
Locul 3 – My body journey

Best Use of Photography in Blogging (Fashion & Beauty blogs)

Locul 1 – Alina Ceusan
Locul 2 – Dana Rogoz
Locul 2 – Ioana Grama
Locul 3  – Ana Morodan
Locul 3 – Fabulous Muses

Best Instagram Account

Locul 1 – Dana Rogoz
Locul 2 – Diana Enciu si Alina Tanasa
Locul 2 – Ana Morodan
Locul 3  – Laura Cosoi

Best Use of Video in Blogging

Locul 1 – Laura Giurcanu
Locul 2 – Laura Musuroaea
Locul 3 – Sanziana Negru

Best Newcomer Fashion Blog (recent blogs – two years)

Locul 1 – Carmen Grebenisan
Locul 2 – Miss Hypewit
Locul 3 – Ema’s World
Locul 3 – Moda, pe bune?

Best Newcomer Beauty Blog (recent blogs – two years)

Locul 1 – Sanziana Negru
Locul 2 – UrbanDiva
Locul 2 – Wings For Liberty
Locul 3 – Makeup On My Mind

Best Fashion Blog

Locul 1 – Ioana Grama
Locul 2 – Dana Rogoz
Locul 2 – Alina Ceusan
Locul 3 – Irina Markovits
Locul 3 – Fabulous Muses

Best Beauty Blog

Locul 1 – Dana Sota – Frumusetea se invata
Locul 2 – Laura Musuroaea
Locul2 – Maria Dragason
Locul 3 – Andreea Ibacka

People’s Choice Awards

Locul 1 – Alina Ceusan

The Digital Diva of The Year

Locul 1 – Dana Rogoz

Foto: Freya Productions

 

PUBLISHED ON 25.05.2016

more in Newsroom