RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Debutul H&M la Saptamana Modei de la Paris

Debutul H&M la Saptamana Modei de la Paris

H&M a prezentat pentru prima oara o colectie vestimentara in cadrul Saptamanii Modei de la Paris. De la show-ul desfasurat aseara la Muzeul Rodin, nu au lipsit nici vedetele, printre care s-au numarat Ashley Olsen, Chloe Moretz si Emma Roberts. Acestea au descoperit colectia pentru toamna 2013, ale carei piese imbina formele clasice, usor masculine, cu delicatetea rochiilor.

Creata de propria echipa de design, colectia constituie un amestec de stiluri, ce combina siluete dramatice cu articole decorative. Pe langa fracurile scurte si pardesiul in stil masculin, sunt prezentate si articole multifunctionale, cum ar fi jacheta in stil boho, jacheta din piele la doua randuri de nasturi sau jacheta de gala, cu croiala ampla. Delicatetea si un simt al grandorii se regasesc in articole precum rochia cu paiete si cu spatele gol sau in cazul topului decorat cu franjuri pe umeri, iar tricotajele sunt esentiale, mai ales puloverul cu torsade complexe.

„Am fost extrem de incantata sa admir propria noastra colectie de toamna pe podiumul de la Saptamana Modei de la Paris. Show-ul a dat viata spiritului vestimentar si modului in care poti imbina diferite stiluri pentru a-ti crea propriul look. Articolele cheie precum pardesiul din lana, fracurile si rochiile cu paiete vor oferi o atitudine autentica in aceasta toamna”, declara Ann-Sofie Johansson, Sefa Departamentului de Design al H&M.

Faptul ca evenimentul reprezinta un pas extrem de important pentru brandul suedez a fost accentuat si de Margareta van den Bosch, Director de Creatie la H&M: „Prezentarea din cadrul evenimentului de la Paris este o etapa atat de captivanta pentru colectia de toamna la H&M! Evenimentul a fost unul magic, desfasurat intr-un mediu elegant, prezentat intr-o atmosfera deosebita. A fost minunat sa admiri moda accesibila pentru toti, prezentata in una dintre cele mai importante capitale ale modei din lume.”


Primul eveniment prezentat de H&M pe podiumul de la Saptamana Modei de la Paris a fost realizat de George Cortina si s-a bucurat de implicarea modelelor: Cara Delevingne, Isabeli Fontana si Arizona Muse. Atmosfera colectiei a fost reflectata si in locul special amenajat din gradina de la Muzeul Rodin, decorat ca un apartament elegant ce amintea de petrecerile pariziene din anii ’70.

“Sunt foarte entuziasmata ca ma aflu aici. Consider ca organizarea acestui spectacol in cadrul Paris Fashion Week aduce H&M intr-o cu totul alta lumina”, a declarat Chloe Moretz. Acelasi entuziasm l-a impartasit si Emma Roberts: “Mi-a placut la nebunie aceasta prezentare de moda si iubesc H&M. Il port tot timpul, este foarte usor de asortat si de purtat. Spectacolul a fost extraordinar!” Modelul Cara Delevigne a marturisit ca a fost incantata de atmosfera intima a prezentarii: “A fost un spectacol foarte reusit. M-am simtit ca in casa H&M, care pentru o seara a devenit si casa mea. A fost foarte distractiv.”

Creatiile prezentate la Paris vor fi disponibile, din 5 septembrie 2013, in aproximativ 200 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online. Urmareste un video de la prezentarea H&M la Paris aici!

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 28.02.2013

more in Newsroom