INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Cursurile ABA MAKE-UP ACADEMY, modulul incepatori

Cursurile ABA MAKE-UP ACADEMY, modulul incepatori

ACEST CONCURS S-A INCHEIAT!

Update 28.09.2015

Castigatoarea concursului este: Ramona Morar. Felicitari!

Unele dintre noi includem machiajul in rutina zilnica, altele intram in jocul culorilor si al tehnicilor elaborate cu ocazia unor evenimente speciale. Oricare ar fi scenariul in care il incluzi in viata ta, machiajul reprezinta o arta pe care a carui taram ai pasit, mai mult sau mai putin. Daca te regasesti printre femeile pasionate de acest univers creativ si iti doresti sa descoperi cat mai multe tehnici si tipuri de machiaj, avem o veste atragatoare pentru tine.

In aceasta toamna, scoala de machiaj ABA MAKE-UP ACADEMY va oferi, uneia dintre cititoarele Petocuri.ro, ocazia de a urma gratuit cursurile modulului incepatori, din cadrul programelor after work. Acesta cuprinde 12 cursuri interesante, desfasurate o data pe saptamana, la sediul lor din Bucuresti, str. General Nicolae Dona, nr. 22-24. Cursurile sunt sustinute de Alina Brailescu, fashion & beauty make-up artist cu o experienta in domeniu de peste 14 ani si Senior Trainer ABA MAKE-UP ACADEMY.

Te invitam asadar la concurs!

Ce trebuie sa faci:

Scrie-ne care consideri ca va fi cursul tau preferat din programa modulului incepatori al scolii ABA MAKE-UP ACADEMY si motiveaza alegerea facuta! Gasesti programa pe site-ul abacademy.ro, la subsectiunea After Work Programs – link direct aici!

Concursul se desfasoara intre 9 si 27 septembrie 2015. Castigatoarea va fi desemnata pe 28 septembrie 2015 prin tragere la sorti. In tragerea la sorti vor fi incluse cele 5 participante care au scris cele mai apreciate raspunsuri de catre juriu. Castigatoarea va fi anuntata in cadrul acestui articol, precum si printr-un email pe adresa cu care s-a inscris la concurs.

Citeste regulamentul concursului!

Adresa de email nu va fi publicata pe site.
Aceasta va fi folosita pentru validarea comentariului tau si pentru a fi contactat(a) in cazul in care te afli printre castigatorii concursului.

Campurile obligatorii sunt marcate cu *

PUBLISHED ON 09.09.2015

more in Newsroom