AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Cum arata o colectie de haine si genti inspirata de celebra Route 66?

Cum arata o colectie de haine si genti inspirata de celebra Route 66?

Drumurile lungi se strabat mai usor intr-o companie placuta, nu-i asa? Privind lucrurile din aceasta perspectiva, o colectie inspirata de celebra Route 66 din Statele Unite nu putea fi realizata altfel decat printr-o colaborare. Rezultatul parteneriatului dintre Laura Olaru si Mihaela Teleaga a fost surprins in fotografii chiar la Santa Monica, acolo unde se termina Route 66, si in Venice Beach si reprezinta unul dintre proiectele care ne-au captat atentia in ultima perioada.

Pe designerul de genti Laura Olaru si pe Mihaela Teleaga, fondatoarea Catch Michelle, un brand de vestimentatie si accesorii, le leaga nu doar pasiunea pentru design, ci si o veche prietenie. Colectia ROUTE 66, realizata pentru sezonul cald din acest an, a fost dezvoltata in acord cu cateva insusiri care le definesc pe amandoua, cum ar fi: exuberanta, nonconformismul sau predilectia pentru culorile vii.

Cromatica reprezinta unul dintre elementele cheie ale colectiei. Imprimeurilor semnate Catch Michelle, cu stele, curcubeie pastelate, vietati din lumea acvatica, oameni care danseaza sau contururi de cladiri, li se alatura materiale uni, in nuante vibrante.

In ceea ce priveste formele, acestea prezinta un mix intre clasic si neconventional – un lucru valabil atat in cazul gentilor Laurei Olaru, cat si in cazul articolelor vestimentare concepute de Mihaela Teleaga. Fac parte din colectie piese clasice, cum sunt rochia-furou, costumul cu pantaloni sau geanta shopper, dar si genti in forma de bomboana sau de stea, o rochie cu fasii multicolore de material, ce seamana cu niste solzi, sau niste pantaloni la care vipusca obisnuita e inlocuita de volane.

Materialele utilizate in realizarea pieselor sunt pielea, matasea si poliesterul. Cine rezoneaza cu designul gentilor, dar prefera ca acestea sa fie din materiale textile, in loc de piele, poate opta pentru variantele lor construite din materialele folosite de Catch Michelle.

Daca doresti sa urmaresti activitatea designerilor in online, pe Laura Olaru, o gasesti pe Instagram @laura_olaru, pe pagina de Facebook.com/LauraOlaruDesign sau pe site-ul (care are si shop) lauraolaru.ro, iar brandul Catch Michelle este pe Instagram @catch_michelle, Facebook.com/catchmichelleofficial, Twitter @catch_michelle sau pe catchmichelle.com.

Detalii despre campanie:
Loc: Venice Beach & Santa Monica Pier (Pacific Park) | Fotograf: Edward Aninaru | Model: Nelia Porut | Make-up & Hairstyle: Melissa Murphy Bedi | Asistent fotograf: Mo Summers | Styling: Mihaela Teleaga

PUBLISHED ON 05.06.2019

more in Newsroom