WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Cum arata o colectie de haine si genti inspirata de celebra Route 66?

Cum arata o colectie de haine si genti inspirata de celebra Route 66?

Drumurile lungi se strabat mai usor intr-o companie placuta, nu-i asa? Privind lucrurile din aceasta perspectiva, o colectie inspirata de celebra Route 66 din Statele Unite nu putea fi realizata altfel decat printr-o colaborare. Rezultatul parteneriatului dintre Laura Olaru si Mihaela Teleaga a fost surprins in fotografii chiar la Santa Monica, acolo unde se termina Route 66, si in Venice Beach si reprezinta unul dintre proiectele care ne-au captat atentia in ultima perioada.

Pe designerul de genti Laura Olaru si pe Mihaela Teleaga, fondatoarea Catch Michelle, un brand de vestimentatie si accesorii, le leaga nu doar pasiunea pentru design, ci si o veche prietenie. Colectia ROUTE 66, realizata pentru sezonul cald din acest an, a fost dezvoltata in acord cu cateva insusiri care le definesc pe amandoua, cum ar fi: exuberanta, nonconformismul sau predilectia pentru culorile vii.

Cromatica reprezinta unul dintre elementele cheie ale colectiei. Imprimeurilor semnate Catch Michelle, cu stele, curcubeie pastelate, vietati din lumea acvatica, oameni care danseaza sau contururi de cladiri, li se alatura materiale uni, in nuante vibrante.

In ceea ce priveste formele, acestea prezinta un mix intre clasic si neconventional – un lucru valabil atat in cazul gentilor Laurei Olaru, cat si in cazul articolelor vestimentare concepute de Mihaela Teleaga. Fac parte din colectie piese clasice, cum sunt rochia-furou, costumul cu pantaloni sau geanta shopper, dar si genti in forma de bomboana sau de stea, o rochie cu fasii multicolore de material, ce seamana cu niste solzi, sau niste pantaloni la care vipusca obisnuita e inlocuita de volane.

Materialele utilizate in realizarea pieselor sunt pielea, matasea si poliesterul. Cine rezoneaza cu designul gentilor, dar prefera ca acestea sa fie din materiale textile, in loc de piele, poate opta pentru variantele lor construite din materialele folosite de Catch Michelle.

Daca doresti sa urmaresti activitatea designerilor in online, pe Laura Olaru, o gasesti pe Instagram @laura_olaru, pe pagina de Facebook.com/LauraOlaruDesign sau pe site-ul (care are si shop) lauraolaru.ro, iar brandul Catch Michelle este pe Instagram @catch_michelle, Facebook.com/catchmichelleofficial, Twitter @catch_michelle sau pe catchmichelle.com.

Detalii despre campanie:
Loc: Venice Beach & Santa Monica Pier (Pacific Park) | Fotograf: Edward Aninaru | Model: Nelia Porut | Make-up & Hairstyle: Melissa Murphy Bedi | Asistent fotograf: Mo Summers | Styling: Mihaela Teleaga

PUBLISHED ON 05.06.2019

more in Newsroom