PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Cum a fost la Digital Divas 2014

Pasiune, sinceritate, integritate... Acestea sunt trei dintre cuvintele care au contribuit la creionarea discursurilor sustinute de vorbitorii editiei Digital Divas din acest an, printre care s-au regasit Loredana Groza, Raluca Kisescu, Andreea Badala, Vicki Nicola, Maurice Munteanu, Alina Gavrila Bortun, precum si Lucy de Boer, fashion blogger-ul din spatele proiectului lovelybylucy.com. Desfasurat pe 3 iunie, evenimentul a reunit experientele lor profesionale, astfel incat acestea sa ofere o sursa bogata de inspiratie pentru comunitatea online de beauty, fashion si lifestyle. Ziua s-a incheiat cu gala Digital Divas Awards, in cadrul careia au fost premiate unele dintre cele mai creative proiecte online de la noi.

digitaldivas2014-jpg
Iata in continuare cateva idei prezentate in cadrul conferintei:

“Video-ul prin natura lui da libertate de expresie si hraneste apetenta pentru creativitate. Te scoate din rand!”, a declarat Vicki Nicola (Fashion Blogger, vickipedia.ro). Intr-o industrie in care succesul la audienta aduce deseori un compromis la calitate, Vicki pledeaza pentru relevanta lui „cine?” in defavoarea lui „cati”. “Intotdeauna sa crezi in ceea ce crezi” este un lucru definitoriu pentru a contura un proiect personal, autentic, fara elemente de succes imprumutate, care nu te definesc in totalitate.

Nu cred in studii cand vine vorba de moda, bineinteles te pot ajuta, dar pentu a fi un fashion editor bun ai nevoie de o cultura estetica bine pusa la punct si de foarte mult curaj atunci cand faci styling.”Maurice Munteanu (Fashion Blogger, mauricemunteanu.ro)

“In industria in care activez trebuie sa ai grija sa ii respecti pe cei din jurul tau!” a declarat Andreea Badala, despre MURMUR. Designerul a vorbit despre cum a construit identitatea brandului ei, pornind de la ceea ce ii place ei, despre munca si rabdarea pe care le presupune cladirea unei povesti de succes, precum si despre eforturile designerilor romani  de a contura usor-usor Romania pe harta modei internationale.

”A sti ca ai facut ceva sa ajuti o persoana iti da un sentiment uman.” Raluca Kisescu a prezentat unul dintre cele mai recente proiecte Avon, si anume platforma de crowdfunding doneazacuavon.ro.

Loredana Groza a povestit cum s-au imbinat analogul si digitalul pe parcursul carierei sale. Pentru ea, comunicarea online ofera “o libertate, o independenta si o putere in plus”.

“Mi-am creat blogul pentru mine. In timp, am mai dezvoltat cateva categorii pentru ca frumusetea nu inseamna doar cosmetice si SPA-uri, ci si sanatate.”, a mentionat Dana Sota (Beauty Specialist, danasota.com), intr-un discurs despre frumusete si sinceritate.

Invitatul special al editiei, Lucy de Boer a vorbit despre importanta de a gasi, in universul deja bine explorat al blogosferei, o nisa in armonie cu stilul personal.  Ea a descris blogurile ca pe un organism viu, care se schimba si se dezvolta in ritmul persoanelor care le construiesc. Si Lucy a pledat pentru sinceritate, punctand totodata importanta de a trasa limite clare intre ceea iti doresti sa impartasesti cu publicul tau si viata privata.

In ceea ce priveste gala de premiere, Ana Morodan a fost declarata The Digital Diva of the Year. Lista completa a castigatorilor o gasesti aici!

Foto: Dragos Asaftei – dragosasaftei.ro

PUBLISHED ON 05.06.2014

more in Newsroom