HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Cum a fost la Digital Divas 2014

Pasiune, sinceritate, integritate... Acestea sunt trei dintre cuvintele care au contribuit la creionarea discursurilor sustinute de vorbitorii editiei Digital Divas din acest an, printre care s-au regasit Loredana Groza, Raluca Kisescu, Andreea Badala, Vicki Nicola, Maurice Munteanu, Alina Gavrila Bortun, precum si Lucy de Boer, fashion blogger-ul din spatele proiectului lovelybylucy.com. Desfasurat pe 3 iunie, evenimentul a reunit experientele lor profesionale, astfel incat acestea sa ofere o sursa bogata de inspiratie pentru comunitatea online de beauty, fashion si lifestyle. Ziua s-a incheiat cu gala Digital Divas Awards, in cadrul careia au fost premiate unele dintre cele mai creative proiecte online de la noi.

digitaldivas2014-jpg
Iata in continuare cateva idei prezentate in cadrul conferintei:

“Video-ul prin natura lui da libertate de expresie si hraneste apetenta pentru creativitate. Te scoate din rand!”, a declarat Vicki Nicola (Fashion Blogger, vickipedia.ro). Intr-o industrie in care succesul la audienta aduce deseori un compromis la calitate, Vicki pledeaza pentru relevanta lui „cine?” in defavoarea lui „cati”. “Intotdeauna sa crezi in ceea ce crezi” este un lucru definitoriu pentru a contura un proiect personal, autentic, fara elemente de succes imprumutate, care nu te definesc in totalitate.

Nu cred in studii cand vine vorba de moda, bineinteles te pot ajuta, dar pentu a fi un fashion editor bun ai nevoie de o cultura estetica bine pusa la punct si de foarte mult curaj atunci cand faci styling.”Maurice Munteanu (Fashion Blogger, mauricemunteanu.ro)

“In industria in care activez trebuie sa ai grija sa ii respecti pe cei din jurul tau!” a declarat Andreea Badala, despre MURMUR. Designerul a vorbit despre cum a construit identitatea brandului ei, pornind de la ceea ce ii place ei, despre munca si rabdarea pe care le presupune cladirea unei povesti de succes, precum si despre eforturile designerilor romani  de a contura usor-usor Romania pe harta modei internationale.

”A sti ca ai facut ceva sa ajuti o persoana iti da un sentiment uman.” Raluca Kisescu a prezentat unul dintre cele mai recente proiecte Avon, si anume platforma de crowdfunding doneazacuavon.ro.

Loredana Groza a povestit cum s-au imbinat analogul si digitalul pe parcursul carierei sale. Pentru ea, comunicarea online ofera “o libertate, o independenta si o putere in plus”.

“Mi-am creat blogul pentru mine. In timp, am mai dezvoltat cateva categorii pentru ca frumusetea nu inseamna doar cosmetice si SPA-uri, ci si sanatate.”, a mentionat Dana Sota (Beauty Specialist, danasota.com), intr-un discurs despre frumusete si sinceritate.

Invitatul special al editiei, Lucy de Boer a vorbit despre importanta de a gasi, in universul deja bine explorat al blogosferei, o nisa in armonie cu stilul personal.  Ea a descris blogurile ca pe un organism viu, care se schimba si se dezvolta in ritmul persoanelor care le construiesc. Si Lucy a pledat pentru sinceritate, punctand totodata importanta de a trasa limite clare intre ceea iti doresti sa impartasesti cu publicul tau si viata privata.

In ceea ce priveste gala de premiere, Ana Morodan a fost declarata The Digital Diva of the Year. Lista completa a castigatorilor o gasesti aici!

Foto: Dragos Asaftei – dragosasaftei.ro

PUBLISHED ON 05.06.2014

more in Newsroom