INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
COS SS’18. O colectie ce pare modelata din hartie.

COS SS’18. O colectie ce pare modelata din hartie.

Cand rasfoiesti lookbook-ul COS pentru primavara-vara 2018, principala sursa de inspiratie a colectiei transpare in fiecare imagine. O identifici in textura materialului, cand neteda, cand creponata sau ondulata, si in maleabilitatea pe care acesta o sugereaza. O mai ghicesti si prin nuantele de alb folosite. Datorita lor, cele mai multe dintre tinute par a fi realizate din coli mari de hartie, decupate si, apoi, modelate in forma dorita: in rochii midi, minimaliste, in pantaloni largi, evazati, sau in camasi cu maneci bufante. Nu este, insa, vorba despre hartie, ci despre bumbac.

Lui i se alatura Tyvek-ul captusit, o inovatie tehnica, utilizata pentru realizarea unei fuste cu pliseuri intr-o parte si a unei veste scurte. In cazul lor, suprafata materialului seamana cu o hartie lucioasa, mototolita. Din colectie, nu lipsesc nici tricotajele, lucrate din matasuri sau lana elastica. Le-am intalnit prin intermediul unor topuri si fuste uni, dar si al unei rochii cu detalii asimetrice si suprapuneri de culori contrastante. In ceea ce priveste paleta cromatica, aceasta cuprinde alb curat, tonuri de hartie organica si lemn, precum si marouri combinate cu accente prafuite de ocru, verde, menta, bleumarin, petrol sau argila.

Accesoriile prezinta fiecare cate un detaliu inedit. Sacosa-shopper este realizata dintr-o piele in culoarea fildes pal, geanta-plic este alungita prin manerul de metal, geanta patrata de mana are deschidere atat in fata cat si in spate, iar modelul de sneakersi este realizat dintr-un tricotaj usor. Bijuteriile de argint au linii organice, fluide, ce le face usor de purtat si de efect. Tot usor de purtat si de efect este si cravata alba, care a fost integrata, de aceasta data, si printre propunerile vestimentare pentru femei.

Foto: COS

PUBLISHED ON 20.12.2017

more in Newsroom