INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Corina Ungureanu da startul ‘Academiei de Joaca’ de Ziua Copilului

Corina Ungureanu da startul ‘Academiei de Joaca’ de Ziua Copilului

Corina Ungureanu, dubla campioana mondiala si europeana la gimnastica, va pregati copiii si parintii prezenti la Academia de Joaca pentru un 1 iunie plin de surprize. La ora 11, fosta sportiva va da startul distractiei in Parcul Tineretului din Bucuresti (intrarea dinspre Colegiul National Gh. Sincai). Cel mai mare eveniment dedicat interactiunii copil-parinte include, pe langa miscare, si activitati artistice, workshopuri, concursuri, premii si un miniconcert.

Dupa ce m-am retras din gimnastica, am lucrat si continuu sa lucrez foarte mult cu copiii. Cred cu tarie ca, daca vrem sa avem o tara cu o populatie sanatoasa, de aici trebuie sa plecam: sa-i invatam pe cei mici sa faca sport cu regularitate si sa manance sanatos. Miscarea in general face bine atat fizicului cat si psihicului. Un copil care face sport isi dezvolta nu doar un organism sanatos, ci si abilitatile socio-emotionale si cultural-educative. Si pentru ca cei mici ii copiaza in primul rand pe parinti, acestia trebuie sa fie constienti de modelul pe care il ofera. Ma bucur ca a fost initiat evenimentul Academia de Joaca, care pune in valoare avantajele interactiunii copil-parinte.” – Corina Ungureanu.

„ACADEMIA de JOACA” este un eveniment initiat de Asociatia Construieste Viitorul si sustinut de Primaria Municipiului Bucuresti – Directia Cultura, Invatamant, Turism. Proiectul s-a nascut din grija deosebita pe care parintii o poarta educatiei si dezvoltarii armonioase ale copiilor lor, avand ca tema centrala invatarea prin joaca (incontestabil cea mai eficienta metoda de educare), si importanta prezentei parintelui in viata copiilor pentru a le oferi acestora un model concret.

INTRAREA este LIBERA!


Partenerii evenimentului:
Primaria Municipiului Bucuresti – Directia Cultura, Invatamant, Turism
Scoala de Teatru „Corifeu”

Parteneri: Provident, Dero, Barni, Adama, Generali, HP, Danone, Banca Romaneasca, Aqua Carpatica, Let’s Jump

Parteneri media: Cocor Media Channel, Digi 24, Gazeta Sporturilor, Zile si Nopti, kidz.ro, book-land.ro, prokid.ro, suntparinte.ro, petocuri.ro, teddy.ro

Foto si info: Academia de Joaca

PUBLISHED ON 30.05.2013

more in Newsroom