INSPIRATIE

Ai o rochie rosie. Dar...

O rochie rosie poate fi la fel de versatila ca una…

NEWS

De ce este “Living Coral”...

Institutul Pantone a desemnat culoarea anului 2019. Este vorba despre Living…

ART & DESIGN

AlbAlb, un loc pe care...

AlbAlb este un magazin cu obiecte de arta si design, create…

WE LIKE

Denimul reciclat, in prim-plan in...

Dupa realizarea unei colectii vestimentare, raman inevitabil resturi de materiale textile….

INSPIRATIE

Sapunuri naturale care sustin cauze...

Sapunurile Spheric sunt manufacturate la rece, din ingrediente vegetale, obtinute din…

ART & DESIGN

10 proiecte. Bienala de Arhitectura...

Cea de-a 16-a editie a Bienalei de Arhitectura de la Venetia…

FASHION ICON

Iris Apfel. Un icon (nu...

Ochelari de vedere, cu rame mari, rotunde, cel mai adesea, negre,…

Fashion Icon

Iris Apfel. Un icon (nu chiar) din intamplare.

Ochelari de vedere, cu rame mari, rotunde, cel mai adesea, negre, bratari supradimensionate, insiruite la incheietura fiecarei maini, si coliere suprapuse in jurul gatuluiā€¦ Nu pot sa ma gandesc la Iris Apfel fara a avea in minte aceasta imagine accesorizata cu o iscusinta extraordinara. Ea incadreaza in aceeasi tinuta obiecte din perioade si locuri diferite, cu stiluri intre care nu m-as fi gandit vreodata ca poate exista un dialog, dar exista. Uneori, alegerile ei se imbina atat de bine incat piesele par un singur accesoriu, conceput cap-coada de un designer, chiar daca, inainte de Iris Apfel, nu aveau nimic in comun. Cred ca am auzit, pentru prima oara, de ea in urma cu mai bine de un deceniu, cand a strabatut pana la mine unul dintre valurile starnite in intreaga lume de expozitia Rara Avis: Selections from the Iris Apfel Collection, organizata in 2005 de The Costume Institute de la Metropolitan Museum din New York. Iris Apfel la prezentarea colectiei Naeem Khan SS 2017, in cadrul Saptamanii Modei de la New York ... Dupa ce s-a deschis Rara Avis la Costume Institute de la Metropolitan Museum of Art, lumea imi tot spunea ca am devenit senzatie peste noapte. "Asa este", raspundeam eu. "Doar ca noaptea mea a durat 70 de ani." Fragment din cartea Iris Apfel: Accidental...

Inapoi Inainte
Colectia MOSCHINO [tv] H&M, prezentata la New York

Colectia MOSCHINO [tv] H&M, prezentata la New York

Colectia MOSCHINO [tv] H&M este despre distractie si asa a fost si prezentarea ei de ieri, desfasurata la New York. Naomi Campbell, Gigi, Bella si Anwar Hadid, Joan Smalls si Candice Swanepoel se regasesc printre topmodelele care au pasit pe un podium conceput pentru a reda atmosfera strazilor urbane, cu cladiri inalte si panouri publicitare. Printre celebritatile din public, s-au numarat Paris Jackson, Frances Bean Cobain, Marc Jacobs si Coco Rocha.

“Calatoria in universul MOSCHINO creat de Jeremy la prezentarea MOSCHINO [tv] H&M a fost una foarte distractiva. A surprins atitudinea pozitiva, simtul umorului si veselia transpuse in fiecare piesa a colectiei”, spune Ann-Sofie Johansson, consilier de creatie la H&M.

Lookurile evidentiaza elemente emblematice pentru viziunea lui Jeremy Scott, directorul de creatie al casei de moda:“Colectia MOSCHINO [tv] H&M este un cadou pentru fanii mei. Am vrut sa le ofer o colectie simbolica pentru stilul MOSCHINO. Am incercat sa includ toate ingredientele pe care publicul se asteapta sa le vada in prezentarile mele – desene animate couture combinate cu o atitudine streetwear, bijuterii si accesorii stralucitoare pentru a crea o tinuta completa MOSCHINO.” Machiajele modelelor poarta semnatura celebrei Pat McGrath, iar pentru realizarea lor au fost utilizate produsele H&M Beauty.

Dupa incheierea prezentarii, panourile publicitare din jurul lui Jeremy Scott s-au ridicat si l-au dezvaluit pe DJ-ul si producatorul Diplo, care a intretinut petrecerea ce a urmat. Tot atunci, a fost dezvaluit si pop-up shopul exclusiv MOSCHINO [tv] H&M, iar, de-a lungul serii, invitatii au avut ocazia sa paseasca in universul MOSCHINO [tv] H&M si prin intermediul uneiĀ  experiente de moda in realitate augmentata.

Colectia MOSCHINO [tv] H&M va fi disponibila in magazinul H&M din Baneasa Shopping City, precum si online, incepand cu data de 8 noiembrie. Aceasta cuprinde piese pentru femei si pentru barbati, precum si accesorii pentru caini.

Foto: BFA via H&M

PUBLISHED ON 25.10.2018 TAGS:

more in Newsroom