INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Colectia MOSCHINO [tv] H&M, prezentata la New York

Colectia MOSCHINO [tv] H&M, prezentata la New York

Colectia MOSCHINO [tv] H&M este despre distractie si asa a fost si prezentarea ei de ieri, desfasurata la New York. Naomi Campbell, Gigi, Bella si Anwar Hadid, Joan Smalls si Candice Swanepoel se regasesc printre topmodelele care au pasit pe un podium conceput pentru a reda atmosfera strazilor urbane, cu cladiri inalte si panouri publicitare. Printre celebritatile din public, s-au numarat Paris Jackson, Frances Bean Cobain, Marc Jacobs si Coco Rocha.

“Calatoria in universul MOSCHINO creat de Jeremy la prezentarea MOSCHINO [tv] H&M a fost una foarte distractiva. A surprins atitudinea pozitiva, simtul umorului si veselia transpuse in fiecare piesa a colectiei”, spune Ann-Sofie Johansson, consilier de creatie la H&M.

Lookurile evidentiaza elemente emblematice pentru viziunea lui Jeremy Scott, directorul de creatie al casei de moda:“Colectia MOSCHINO [tv] H&M este un cadou pentru fanii mei. Am vrut sa le ofer o colectie simbolica pentru stilul MOSCHINO. Am incercat sa includ toate ingredientele pe care publicul se asteapta sa le vada in prezentarile mele – desene animate couture combinate cu o atitudine streetwear, bijuterii si accesorii stralucitoare pentru a crea o tinuta completa MOSCHINO.” Machiajele modelelor poarta semnatura celebrei Pat McGrath, iar pentru realizarea lor au fost utilizate produsele H&M Beauty.

Dupa incheierea prezentarii, panourile publicitare din jurul lui Jeremy Scott s-au ridicat si l-au dezvaluit pe DJ-ul si producatorul Diplo, care a intretinut petrecerea ce a urmat. Tot atunci, a fost dezvaluit si pop-up shopul exclusiv MOSCHINO [tv] H&M, iar, de-a lungul serii, invitatii au avut ocazia sa paseasca in universul MOSCHINO [tv] H&M si prin intermediul unei  experiente de moda in realitate augmentata.

Colectia MOSCHINO [tv] H&M va fi disponibila in magazinul H&M din Baneasa Shopping City, precum si online, incepand cu data de 8 noiembrie. Aceasta cuprinde piese pentru femei si pentru barbati, precum si accesorii pentru caini.

Foto: BFA via H&M

PUBLISHED ON 25.10.2018

more in Newsroom