INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Colectia Lee Cooper primavara-vara 2013

Colectia Lee Cooper primavara-vara 2013

Lee Cooper continua directia specifica brandului si in colectia primavara-vara 2013, propunand piese vestimentare in care boemul intalneste accentele urbane si industriale. Totul este reprezentat de un stil smart-casual cu influente brit. Imaginile campaniei, cu frumoasa cantareata Brighi in rol principal, intruchipeaza perfect atmosfera Lee Cooper: veselie, expozie de culoare si atitudine pozitiva pop brit.

In acest sezon, gama de jeans Lee Cooper se invarte in jurul croielilor vedeta: bootcut, skinny, slim, boyfriend jeans sau clasic. Paleta cromatica este si ea la fel de larga si include: tonuri variate de light blue, indigo, degradeuri de gri, negru si pana la culori tari precum turcoazul si rosul. Ca textura, puteti alege de la tesatura clasica, la aspectul rough, la cel patinat, decolorat, vintage-like sau industrial-look. In acest sezon, linia taliei urca – medium cut fiind atat o optiune in tendinte cat si una extrem de confortabila. Dar daca va doriti o pereche de jeans low-cut, Lee Cooper va propune si modelul boyfriend-jeans, cu talie joasa. In afara jeansilor si nuantelor specifice denimului – albastru, bleu, indigo – piesele colectiei pentru acest sezon cuprind accente puternice de culoare: turcoaz, oranj, rosu, verde, galben, dar si piese in tonuri neutre (gri, negru, alb, bej), toate incadrandu-se in tendintele principale SS13.

Pentru ca primavara este un anotimp al layeringului, puteti opta pentru jachete si hanorace, doua dintre piesele cheie ale sezonului. Jachetele sunt realizate atat din denim, dar mai cu seama din piele ecologica, geaca biker fiind un model must have. Mai mult, piesa de rezistenta a noii colectii este o biker jacket din piele oranj, model disponibil si in nuante neutre de maro-tutun sau negru.

In ceea ce priveste accesoriile, Lee Cooper mizeaza pe aspectul functional. Gentile sunt supradimensionate, devenind perfecte pentru femeia activa, iar incaltamintea sport-sics se incadreaza in multe mixuri vestimentare. In plus, curelele, cu tinte sau capse, vin ca accent al unei tinute cu atitudine. 

Colectia pentru barbati se compune in jurul jeansilor, linia denim trasand directiile stilistice pentru liniile pieselor complementare: jachete, trocouri, camasi si accesorii. Urmand tendintele sezonului SS13, paleta de culori clasica – albastru, bleumarin, rosu, alb – este completata de nuante tari: burgundy, galben-mustar, oranj, verde, tesaturi in carouri sau dungi si printuri urban-brit.

Foto: Slava Sarbu

PUBLISHED ON 27.02.2013

more in Newsroom