INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Colectia H&M Studio AW 2014/15, prezentata la Paris

Pentru a gazdui prezentarea colectiei H&M Studio AW 2014/15, Grand Palais din Paris s-a transformat aseara intr-un spatiu urban, cu linii arhitecturale grafice si panouri cu reclame luminoase. La capatului decorului a fost amenajata o scena, de unde artista franceza HollySiz a concertat live pe parcursul show-ului. La eveniment au participat celebritati, printre care Miranda Kerr, Jessica Alba, Anna Dello Russo sau Solange Knowles.

Elementul cheie ce defineste colectia pentru sezonul rece din acest an este imbinarea inedita intre stilul feminin si cel masculin. Modelele au pasit pe podium in rochii tip furou si topuri drapate, purtate cu blazere barbatesti si jachete de motociclist. Materialele folosite includ crep satin, matase satinata, casmir si catifea, iar blana artificala, detaliile din broderie si aplicatiile de paiete si pietre adauga textura pieselor vestimentare. Colectia va fi disponibila in aproximativ 250 de magazine din intreaga lume, dar si online, incepand cu 4 septembrie 2014.

„Ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa particip la prezentarea H&M Studio, in Paris. H&M este un brand extraordinar, este accesibil, usor de purtat si in tendinte”, spune Miranda Kerr.

„Iubesc H&M, sunt foarte incantata ca ma aflu aici si chiar m-am distrat de minune. Atunci cand imi aleg tinutele, imi place sa combin foarte mult, de aceea ador sa fac cumparaturi la H&M”, spune Jessica Alba. Pentru fotografii cuvedetele prezente la eveniment, viziteaza pagina de Facebook PeTocuri.ro!

Foto, info si video: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 27.02.2014

more in Fashion Etc