Coco Flip. Less is more.
La cursul de “Tehnici de redactare” din facultate, am invatat timp de un semestru cum sa scriem corect o stire. E interesant cate batai de cap poate da redactarea unuia dintre textele jurnalistice considerate usoare. Mesajul trebuia sa fie transmis direct, intr-o formula coerenta, construita din cat mai putine cuvinte. Pixul rosu trecea fara ezitare peste orice era in plus si rare erau ocaziile in care sa nu fie necesar acest lucru. Simplitatea reprezinta o provocare in orice domeniu. Mi-am amintit de acest episod din facultate atunci cand am descoperit produsele de mobilier si corpurile de iluminat create de Kate Stokes. Viziunea designerului australian pare o declinare in design a regulilor ce contureaza o stire, si anume: “sa comunici eficient cu cat mai putin posibil”. Iar pentru a reusi acest lucru, designul impune multa creativitate, astfel incat produsul final sa fie functional, iar aspectul sau sa contureze o personalitate unica.
Dupa terminarea liceului, Kate Stokes a ales sa studieze arhitectura, un domeniu care ingloba pasiunile pe care dorea sa le exploreze mai departe: arta, stiintele si matematica. Dupa cativa ani insa, a realizat ca ii place mai mult ideea de a construi lucruri la o scara mai mica si s-a orientat spre designul de produs. A absolvit cursurile de Design Industrial la Universitatea Curtin din Perth in 2006, iar patru ani mai tarziu, dupa ce a capatat experienta si increderea necesare, a pornit pe drumul antreprenoriatului. A lansat Coco Flip in 2010, in Melbourne. Brandul pe care il conduce alaturi de sotul ei, Haslett Grounds, este recunoscut astazi la nivel national si international. Pentru dezvoltarea produselor din portofoliul lor, colaboreaza cu furnizori locali, iar rezultatele reprezinta, dupa cum le numesc ei, produse cu personalitate, create sa dureze o viata. Descopera mai multe pe site-ul cocoflip.com.au!
Foto via Cocoflip.com.au // Youtube.com Lexus International