Funda neagra, simpla sau decorata cu elemente diverse, reprezinta un accesoriu…
Stilul anilor ’90 reprezinta o sursa puternica de inspiratie nu doar…
Camasa alba de vacanta, un proiect realizat de Noemi Meilman, Alina…
Moda inseamna colaborare. Cu toate astea, mult timp, ea nu s-ar…
Brad Walls a realizat, in colaborare cu English National Ballet, o…
Intr-o lume in care suntem sedusi constant de imaginile colorate de pe Instagram, cum se mai intampla o cumparatura eficienta in magazin, in sunetul mult prea prozaic al POS-ului? Cumparaturile online sunt hit, e un lucru de necontestat. Ai in minte sneakersii Gucci, iar in fata un motor de cautare si apoi… voila: browsingul e noul catwalk. Si totusi, cand vine vorba de moda, e nevoie si de un joc al seductiei care nu are cum sa se intample la butonul de "adauga in cos". E adevarat, tot hype-ul vizual din feed-ul de pe Instagram poate sa aduca stare in jurul acestui joc al seductiei. Dar intalnirea cu produsul, care se intampla in magazin, ramane magia originala. Asa ca m-am bucurat sa descopar Gucci Garden, un spatiu creativ, care iti ofera o experienta senzoriala a brandului. Pentru ca, aici, expozitia "Arhetipuri" repune in scena campaniile de comunicare pe care Alessandro Michele le-a imaginat in primii lui sase ani la Gucci. Descopera atmosfera expozitiei in cel mai nou video pe canalul meu de YouTube. Enjoy! Fotografii: Vicki Nicola / arhiva personala