INSPIRATIE

“And it was all yellow”

Culoarea galbena are coloana sonora: melodia Yellow a trupei Coldplay. Obisnuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Design vestimentar la RDW 2024

Instalatia de design vestimentar din cadrul expozitiei centrale Romania Design Week…

RED CARPET

Inspiratie de pe covorul rosu...

Mi-au placut multe dintre tinutele purtate pe covorul rosu al Festivalului…

INSPIRATIE

O incursiune in arta shibori

Colectia-capsula COS x Tabata Shibori s-a transformat pentru mine intr-un capitol…

INSPIRATIE

Stylingul, mereu in schimbare

Stylingul in moda evolueaza in permanenta si, odata cu asta, regulile…

RED CARPET

Met Gala 2024. Dress code:...

Lumea basmelor s-a mutat pentru o seara pe covorul rosu de…

EDITOR'S CHOICE

Comète, un nou parfum in...

Comète de la CHANEL demonstreaza ca un parfum poate fi purtat…

Hot Trend

Pantofii, la patrat

Zilele trecute, ritualul de a ma uita peste fotografiile de pe catwalk a capatat un obiectiv clar: tendintele in materie de pantofi. Nu am pornit cu acest gand in minte, insa propunerile caselor de moda m-au facut sa ma intreb daca nu cumva traversam acea perioada in care un trend ce a dominat ultimele sezoane cedeaza, usor-usor, locul unei alte estetici. Carven primavara-vara 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Spun asta deoarece, pantofilor cu varf ascutit, atat de indragiti in ultimii ani, li se alatura, din ce in ce mai des, cei cu varful patrat. La Prada, Versace, Jacquemus sau Marni, acest lucru s-a intamplat chiar in cadrul aceleiasi colectii, cea pentru primavara-vara 2024. De altfel, la Versace, nici varful ascutit al pantofilor nu mai e unul clasic, ci unul decupat astfel incat sa ramana alungit, dar sa capete si o forma patrata, asa numitul square pointed toe. Nu e singurul loc unde l-am intalnit. Stilul a fost declinat si la Altuzarra. Mai mult decat atat, predilectia pentru incaltamintea cu varful patrat continua si in colectiile pentru toamna-iarna 2024, prezentate recent. Dior, Dries Van Noten, Balmain sau Saint Laurent sunt cateva exemple. Prada primavara-vara 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Prada primavara-vara 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Pe mine, pantofi...

Inapoi Inainte
Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

A trecut un an de cand Noemi Meilman, Alina Rachieru de la Pineberry si Marina Moldovan de la Skin Deep au lansat impreuna camasa alba de vacanta. Si cum ar putea celebra mai bine aceasta aniversare decat printr-o continuare a proiectului?! Trio-ul a revenit, de curand, cu doua modele noi de camasi imprimate. Walking The Streets of Love este un mesaj de sustinere a comunitatii LBGTQI+ si a luptei acesteia pentru drepturi egale, iar Hungry Eyes este un omagiu adus peliculei “Dirty Dancing”, care implineste in aceasta vara 30 de ani de la premiera, dar si un manifest feminist.

Grafica ambelor camasi este semnata de Marina Moldovan, iar fotografiile campaniei poarta semnatura Virginiei Lupu. Realizate cu un aparat Contax t2, cu film Fuji 200iso, imaginile neretusate ii au ca protagonisti pe bloggerul Raluca Rosu (The Daily Tutli-Putli) si pe Vivian Dunger, pe artistii Paul Dunca si Mihai Baltac si pe copywriterul Diana Nica.

Primele contururi ale proiectului camasa alba de vacanta au fost trasate in primavara lui 2015. Noemi si Alina s-au cunoscut atunci la cursurile de la Naked PR, iar astazi intalnirea lor nu mai pare deloc intamplatoare. Noemi isi dorea de mult timp sa realizeze o camasa alba, lejera, cu spatele fie brodat, fie imprimat, iar cand a aflat ca Alina este fondatoarea unui brand de camasi, i-a propus o colaborare. Conversatia lor s-a concretizat intr-un plan in toamna acelui an. Noemi a gasit imaginile potrivite pentru spatele camasilor in albumele ei foto din calatorii. Au cooptat-o, apoi, in echipa si pe Marina Moldovan, care a scris cu fonturile ei mesajele ce au insotit fotografiile cu palmieri. Dupa ce fiecare detaliu a fost pus la punct, camasa alba de vacanta a fost lansata, iar feedback-ul pozitiv nu s-a lasat deloc asteptat. 2017 marcheaza al doilea episod al proiectului care va continua in fiecare an.

Camasile pot fi achizitionate la pretul de 160 de lei de pe Pineberry.ro, touchskindeep.com, din concept store-ul Molecule-f din Mall Promenada si de pe Molecule-f.com. La fiecare camasa “Walking The Streets of Love” vanduta, 10 lei vor fi redirectionati catre organizatia nonguvernamentala MozaiQ.

Fotograf: Virginia Lupu
Director artistic: Robert Ratiu
Make-up pentru Diana Nica: Vicky Ghigeanu

PUBLISHED ON 04.05.2017

more in Fashion Etc