EDITOR'S CHOICE

Puzzle-uri de tot felul

Puzzle-urile se afla in topul cadourilor mele din ultima perioada, oferite…

RED CARPET

10 rochii couture FW 2024/25....

Continui exercitiul de imaginatie dedicat rochiilor pe care mizez ca le…

WE LIKE

FITS 2024. Orasul ca scena.

Arta e una dintre cele mai la indemana surse de fericire…

INSPIRATIE

Rochiile verii

Pentru mine, rochiile verii au lungime medie si sunt croite din…

INSPIRATIE

“And it was all yellow”

Culoarea galbena are coloana sonora: melodia Yellow a trupei Coldplay. Obisnuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Design vestimentar la RDW 2024

Instalatia de design vestimentar din cadrul expozitiei centrale Romania Design Week…

RED CARPET

Inspiratie de pe covorul rosu...

Mi-au placut multe dintre tinutele purtate pe covorul rosu al Festivalului…

Amintiri

Moda anilor '90, din copilarie in prezent

Moda anilor '90 a revenit in trend de cateva sezoane si promite sa ramana cu noi o perioada. Mai in gluma, mai (putin) in serios, am interpretat aceasta revenire ca pe o a doua sansa pe care mi-o da timpul pentru a repara greselile de styling din trecut. Pentru mine, moda anilor '90 e moda copilariei si a adolescentei si, odata cu asta, a celor mai nastrusnice experimente vestimentare… atat de nastrusnice incat, macar din acest punct de vedere, nu ma supar ca am prea putine fotografii din acea perioada. MM6 Maison Margiela SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Tot putine erau si sursele de inspiratie, de la copiii mai mari de la bloc, la cele cateva reviste rasfoite din cand in cand, precum Bravo sau Popcorn, si pana la videoclipurile muzicale, pe care le percepeam ca pe adevarate show-uri de moda. Peste toate astea, magazinele cu imbracaminte erau si ele putine. Daca e sa compar cu prezentul, contextul nu era unul favorabil pentru explorarea creativitatii in moda si, totusi, cum se face ca rezonez si azi cu piesele vestimentare indragite atunci? E, cu siguranta, si datorita nostalgiei si a faptului ca primele intalniri cu moda lasa o amprenta puternica asupra noastra. Nu pot nega asta, dar parca e mai mult de-atat. Saint Laurent SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Cr...

Inapoi Inainte
Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

A trecut un an de cand Noemi Meilman, Alina Rachieru de la Pineberry si Marina Moldovan de la Skin Deep au lansat impreuna camasa alba de vacanta. Si cum ar putea celebra mai bine aceasta aniversare decat printr-o continuare a proiectului?! Trio-ul a revenit, de curand, cu doua modele noi de camasi imprimate. Walking The Streets of Love este un mesaj de sustinere a comunitatii LBGTQI+ si a luptei acesteia pentru drepturi egale, iar Hungry Eyes este un omagiu adus peliculei “Dirty Dancing”, care implineste in aceasta vara 30 de ani de la premiera, dar si un manifest feminist.

Grafica ambelor camasi este semnata de Marina Moldovan, iar fotografiile campaniei poarta semnatura Virginiei Lupu. Realizate cu un aparat Contax t2, cu film Fuji 200iso, imaginile neretusate ii au ca protagonisti pe bloggerul Raluca Rosu (The Daily Tutli-Putli) si pe Vivian Dunger, pe artistii Paul Dunca si Mihai Baltac si pe copywriterul Diana Nica.

Primele contururi ale proiectului camasa alba de vacanta au fost trasate in primavara lui 2015. Noemi si Alina s-au cunoscut atunci la cursurile de la Naked PR, iar astazi intalnirea lor nu mai pare deloc intamplatoare. Noemi isi dorea de mult timp sa realizeze o camasa alba, lejera, cu spatele fie brodat, fie imprimat, iar cand a aflat ca Alina este fondatoarea unui brand de camasi, i-a propus o colaborare. Conversatia lor s-a concretizat intr-un plan in toamna acelui an. Noemi a gasit imaginile potrivite pentru spatele camasilor in albumele ei foto din calatorii. Au cooptat-o, apoi, in echipa si pe Marina Moldovan, care a scris cu fonturile ei mesajele ce au insotit fotografiile cu palmieri. Dupa ce fiecare detaliu a fost pus la punct, camasa alba de vacanta a fost lansata, iar feedback-ul pozitiv nu s-a lasat deloc asteptat. 2017 marcheaza al doilea episod al proiectului care va continua in fiecare an.

Camasile pot fi achizitionate la pretul de 160 de lei de pe Pineberry.ro, touchskindeep.com, din concept store-ul Molecule-f din Mall Promenada si de pe Molecule-f.com. La fiecare camasa “Walking The Streets of Love” vanduta, 10 lei vor fi redirectionati catre organizatia nonguvernamentala MozaiQ.

Fotograf: Virginia Lupu
Director artistic: Robert Ratiu
Make-up pentru Diana Nica: Vicky Ghigeanu

PUBLISHED ON 04.05.2017

more in Fashion Etc