WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

A trecut un an de cand Noemi Meilman, Alina Rachieru de la Pineberry si Marina Moldovan de la Skin Deep au lansat impreuna camasa alba de vacanta. Si cum ar putea celebra mai bine aceasta aniversare decat printr-o continuare a proiectului?! Trio-ul a revenit, de curand, cu doua modele noi de camasi imprimate. Walking The Streets of Love este un mesaj de sustinere a comunitatii LBGTQI+ si a luptei acesteia pentru drepturi egale, iar Hungry Eyes este un omagiu adus peliculei “Dirty Dancing”, care implineste in aceasta vara 30 de ani de la premiera, dar si un manifest feminist.

Grafica ambelor camasi este semnata de Marina Moldovan, iar fotografiile campaniei poarta semnatura Virginiei Lupu. Realizate cu un aparat Contax t2, cu film Fuji 200iso, imaginile neretusate ii au ca protagonisti pe bloggerul Raluca Rosu (The Daily Tutli-Putli) si pe Vivian Dunger, pe artistii Paul Dunca si Mihai Baltac si pe copywriterul Diana Nica.

Primele contururi ale proiectului camasa alba de vacanta au fost trasate in primavara lui 2015. Noemi si Alina s-au cunoscut atunci la cursurile de la Naked PR, iar astazi intalnirea lor nu mai pare deloc intamplatoare. Noemi isi dorea de mult timp sa realizeze o camasa alba, lejera, cu spatele fie brodat, fie imprimat, iar cand a aflat ca Alina este fondatoarea unui brand de camasi, i-a propus o colaborare. Conversatia lor s-a concretizat intr-un plan in toamna acelui an. Noemi a gasit imaginile potrivite pentru spatele camasilor in albumele ei foto din calatorii. Au cooptat-o, apoi, in echipa si pe Marina Moldovan, care a scris cu fonturile ei mesajele ce au insotit fotografiile cu palmieri. Dupa ce fiecare detaliu a fost pus la punct, camasa alba de vacanta a fost lansata, iar feedback-ul pozitiv nu s-a lasat deloc asteptat. 2017 marcheaza al doilea episod al proiectului care va continua in fiecare an.

Camasile pot fi achizitionate la pretul de 160 de lei de pe Pineberry.ro, touchskindeep.com, din concept store-ul Molecule-f din Mall Promenada si de pe Molecule-f.com. La fiecare camasa “Walking The Streets of Love” vanduta, 10 lei vor fi redirectionati catre organizatia nonguvernamentala MozaiQ.

Fotograf: Virginia Lupu
Director artistic: Robert Ratiu
Make-up pentru Diana Nica: Vicky Ghigeanu

PUBLISHED ON 04.05.2017

more in Fashion Etc