AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Bourjois implineste 150 de ani

Bourjois implineste 150 de ani

Povestea Bourjois a inceput in 1863, in apartamentul lui Joseph-Albert Ponsin. Actor si cosmetolog deopotriva, Ponsin a creat la el acasa batoane de make-up pentru artistii teatrului parizian. Acestea cuprindeau culori realizate pe baza de grasime, cu nume inspirate din romane celebre, precum Jaloux sau Amoureux. Cu trei ani mai tarziu, Alexandre Napoleon Bourjois, asociatul lui Ponsin, a preluat intreaga afacere care urma sa-i poarte numele in intreaga lume.

In 1898, produsele Bourjois au pasit dincolo de scena teatrului, iar sloganul de pana atunci al brandului avea nevoie de o schimbare. Astfel, „Furnizor pentru teatre” s-a transformat in „Producator special pentru frumusetea doamnelor”. Gama companiei cuprindea deja peste 700 de produse: de la emblematicul blush pudra – stramosul cutiutei rotunde pe care o stim astazi, pana la pudra iluminatoare pe baza de orez, la farduri, lotiuni de par si cake-mascara – prima forma pe care a avut-o mascara.

Intre Belle Epoque si anii ’20, Bourjois si-a construit imaginea de brand modern, s-a bucurat de cunoastere internationala si a dezvoltat partea de publicitate a afacerii. Soir de Paris, unul dintre cele mai faimoase parfumuri din lume a acelei perioada, a purtat semnatura Bourjois. Produsul avea o aroma ambrat-floral-condimentata si a fost creat de Ernest Beaux.

Si pentru ca orice brand de frumusete are muza lui, Bourjois a creat, odata cu lansarea Mon Parfum (1924), personajul Babette. Babette era o femeie pariziana, cu un look sic, independenta, vesela si haioasa, caracteristici ce intruchipeaza femeia Bourjois si astazi, cand compania celebreaza 150 de ani de la infiintare. La multi ani, Bourjois!

1956 – Rujul Fidele a fost primul ruj care a combinat stralucirea cu rezistenta.

Foto si info: Bourjois

PUBLISHED ON 18.04.2013

more in Newsroom