WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Bouchra Jarrar, noul director artistic Lanvin

Bouchra Jarrar, noul director artistic Lanvin

Dupa plecarea lui Alber Elbaz de la Lanvin, in octombrie anul trecut, oamenii din industrie au devenit curiosi sa afle cine va ocupa locul designerului al carui nume era pana atunci sinonim cu casa de moda franceza. Asteptarea lor a luat sfarsit astazi, cand reprezentantii companiei au prezentat-o pe Bouchra Jarrar drept noul director de creatie al colectiilor dedicate femeilor.

Conform Lanvin, Jarrar are 20 de ani de experienta in domeniu, pe parcursul carora a lucrat alaturi de Jean-Paul Gaultier, Balenciaga si Christian Lacroix. Din 2010, s-a dedicat propriului brand, devenit membru Haute Couture din decembrie 2013. “Bouchra Jarrar este un designer talentat si vizionar. Reprezinta alegerea evidenta pentru Lanvin. Stilul ei atemporal este in concordanta cu stilul si valorile companiei noastre, fondate de Jeanne Lanvin, in urma cu mai bine de un secol. Talentul, standardele ridicate si maiestria ei in ceea ce priveste taieturile si materialele vor aduce un suflu nou si modernitate, respectand, in acelasi timp, statutul de cea mai veche casa de moda pariziana, un simbol al elegantei franceze,” a declarat Michele Huiban, CEO Lanvin.

Despre noul ei pas in cariera, Jarrar spune ca: “Este o onoare imensa pentru mine sa continuu sa promovez stilul Lanvin, cu design-uri realizate in atelierele companiei, de catre echipe cu o experienta extraordinara. Alaturarea mea casei Lanvin raspunde dorintei de a-mi extinde creatiile pe teritorii de expresie mai largi . Intentia mea este sa aduc la Lanvin armonia si consistenta unei mode realizate pentru femei, o moda a timpurilor noastre.” Prima ei colectie pentru Lanvin va fi cea dedicata sezonului primavara-vara 2017.

Foto via Lanvin

PUBLISHED ON 11.03.2016

more in Newsroom