INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Avon Online – Avon te invita la shopping digital

AVON lanseaza in Romania o platforma integrata de comert electronic, numita Avon Online. Prin intermediul acesteia, consumatorii au produsele cosmetice preferate la un click distanta, iar reprezentantii companiei pot deveni antreprenori de succes in domeniul digital.

„Noua platforma este o dovada a modului in care tehnologia se adapteaza stilului actual de viata, mult mai dinamic, in care totul este la indemana, in cel mai scurt timp. Inca o data, redefinim pentru clientii nostri frumusetea, de data aceasta in mediul online. Speram ca platforma sa fie adoptata rapid de cat mai multi clienti si sa reprezinte cu adevarat un punct de referinta in ceea ce priveste viitorul serviciilor AVON Online,” a declarat Razvan Diratian, Director General Avon Cosmetics Romania si Republica Moldova.

Avon Online confirma cresterea numarului de consumatori care aleg cumparaturile online. Conform datelor GPeC si Eurostat, aproximativ 1,2 milioane de romani recurg la aceste servicii si 34% dintre produsele cumparate online sunt cosmetice. Aceste rezultate subliniaza trendul ascendent al pietei din ultimii ani si potentialul noii platforme de a transforma Reprezentantii AVON in antreprenori, prin intermediul afacerii la cheie oferite.

Pentru mai multe informatii accesati: www.avon.ro.

Info: Avon Foto: Hepta.ro

 

PUBLISHED ON 29.10.2013

more in Newsroom