INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Atmosfera de teatru modern: Esenta colectiei H&M pentru toamna 2013

Atmosfera de teatru modern: Esenta colectiei H&M pentru toamna 2013

In urma cu cateva luni, am descoperit colectia H&M pentru toamna 2013 prin imaginile de la prima prezentare a brandului suedez la Saptamana Modei de la Paris. Ieri, showroom-ul H&M din Bucuresti s-a transformat pentru cateva ore intr-un spatiu in care atmosfera teatrului modern se impletea cu stilul masculin, conturand piese vestimentare si accesorii sic. Pe langa colectia de imbracaminte ce va fi disponbila in magazine din 5 septembrie, cei prezentati la eveniment au putut descoperi si decoratiuni interioare din colectia H&M Home.

Fie ca sunt lungi sau scurte, fracurile creeaza siluete teatrale. Rochiile din materiale delicate, infrumusetate cu paiete, acorda o nota de grandoare colectiei pentru femei. Jacheta isi gaseste o serie de interpretari: de la jacheta de seara scurta, croita in forma de patrat, la piesele din piele cu nasturi asimetrici si pana la jacheta din catifea cu broderie bogata. Pantalonii din piele matlasata cu un aspect dur sunt in contrast cu pantalonii din jerseu, cu aplicatii ce confera o nota delicata. In ceea ce priveste accesoriile, H&M propune inele subtiri si cercei fini, dar si cateva bijuterii supradimensionate. Ghetele de motociclist si pantofii cu toc jos adauga o nota proaspata colectiei, la fel si curelele cu franjuri, gulerele brodate si gentile de inspiratie vintage.

“Sunt atat de incantata de colectia de toamna H&M, deoarece este o adevarata definitie a distractiei de care puteti avea parte in moda. Cuprinde toate piesele-cheie pentru acest sezon de toamna, realizate pentru a fi imbinate intre ele in asa fel incat sa va creati propriul stil. Sunt atat de mandra ca am avut ocazia sa admir colectia pe podiumul din Paris, incat abia astept sa apara in magazine in luna septembrie”, spune Ann-Sofie Johansson, Sefa Departamentului de Design al H&M.

Pentru barbati, H&M propune paltoane supradimensionate, cu doua randuri de nasturi, cu revere fluide sau cu gluga. La conturarea unui look urban, participa jachetele Harrington cu fermoar precum si jachetele tip pilot matlasate. Tricotajele reprezinta unul dintre elementele cheie ale colectiei. Acestea au texturi speciale, de la fire rasucite, la pulovere cu torsade si pana la fire care imita parul. Accesoriile sunt reinterpretari ale unor piese clasice, precum ghetele Chelsea si pantofii Derby cu siret. Nu lipsesc din colectie nici manusile din piele, caciulile tricotate si nici sepcile cu cozoroc.

Tenta teatrala se regaseste si in colectia H&M Home. Aici, stilurile Baroc si Roccoco primesc interpretari moderne. Imprimeurile si tesaturile bogate sunt echilibrate de minimalismul secolului 21. Modelele geometrice, contrastul dintre mat si lucios, frumusetea naturii explorata prin imprimeuri botanice si tonuri de kaki reprezinta cateva dintre elementele cheie ale colectiei pentru toamna 2013.

Info: H&M, Foto: Ioana/PeTocuri.ro

PUBLISHED ON 07.06.2013

more in Newsroom