WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Atelier by Tulemod @ Hotspot Fashion, 30 octombrie

In cadrul conferintei Hotspot Fashion de pe 30 octombrie, CTO Dr. Radu Orghidan va prezenta aplicatia de e-commerce Atelier by Tulemod. Lansata in premiera la Salonul Romanian Fashion Trends & Brands din 2014, aceasta isi propune sa redefineasca modul in care utilizatorii, designerii si retailerii interactioneaza online.

Aplicatia americana Atelier recreeza avataruri 3D, ofera body-model-uri realiste si promite sa optimizeze stocurile prin analiza bazei de date. Produsul este oferit de Tulemod, companie start up 100% romaneasca, specializata in servicii digitale de fashion interactiv, a caror fondatori, Daniela Florescu si Bogdan Pintea, sunt stabiliti in Silicon Valley, cu departamente de cercetare si dezvoltare in Seattle si in Cluj-Napoca.

Participantii la Hotspot Fashion vor descoperi beneficiile pe care le poate aduce aceasta aplicatie atat designerilor, cat si retailerilor online cu stocuri mari. Radu Orghidan va dezvalui date si statistici care vorbesc despre preferintele clientilor, aflate din activitatea generata de utilizatori.

Aplicatia permite designerilor si brandurilor sa creeze mostre care sunt modelate si incarcate in baza de date a aplicatiei. Utilizatorul are posibilitatea de a-si distribui imaginea prin intermediul Facebook, Twitter sau Pinterest, oferind profesionistilor date si statistici in timp real ce vor fi folosite la previziunea tendintelor. Datele extrase din comportamentul clientilor ajuta la stimularea pietei pentru receptarea noilor creatii. Astfel se minimizeaza riscul investitiei in producerea acestora si se maximizeaza beneficiile oferind informatii despre pozitionarea brandului si despre preferintele utilizatorilor.

In data de 30 octombrie, participantii la Hotspot Fashion vor avea ocazia sa afle si alte noutati de pe acest segment, de la speakeri care vin din UK, Bucuresti si Cluj: Colby Hanks, Online Analyst Estee Lauder, Cristina Popa, Head of Customer Service Fashiondays, Ana Sipciu, Industry Manager Google, Liana Martin, autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro, Mirela Bucovicean, owner Molecule-f, Alina Ceusan, lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner Alo-Moda, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline. Programul poate fi consultat pe http://hotspotfashion.ro, unde se pot face si inregistrarile.

Foto si info: Hotspot Fashion

PUBLISHED ON 22.10.2014

more in Fashion Etc