PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Ange ou Demon Le Secret Eau de Toilette de la Givenchy

Ange ou Demon Le Secret Eau de Toilette de la Givenchy

Situata intre limitele puritatii si cele ale provocarii, aroma noii ape de toaleta Ange ou Demon Le Secret exprima ambele laturi ale unei femei pentru care seductia e un joc. Uneori gingasa, alteori senzuala, ea oscileaza intre lumina si intuneric. Indrazneata si libera, tineretea este singura ei scuza, iar fericirea o datorie absoluta. Aceasta femeie imaginata de Givenchy este intruchipata in noua campanie de topmodelul Natasha Poly.

Pastrata intr-o sticla in forma de pandantiv, Ange ou Demon Le Secret Eau de Toilette are un parfum elegant floral, fructat si ciprat, cu note de varf savuroase si note de mijloc seducatoare. Proaspata si extrem de senzuala in acelasi timp, apa de toaleta prezinta o armonie unica de acorduri compuse din fructe crocante, flori imbatatoare si mosc.

In vizualul campaniei, Natasha Poly poarta o rochie haute couture, creata de Riccardo Tisci. Croita din sifon de matase nude si voal brodat cu pene, tinuta contribuie la realizarea unui look angelic. Insa, farmecul topmodelului si privirea seducatoare reflecta o senzualitate ce-i accentueaza aerul misterios.

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 30.07.2013

more in Newsroom