INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Andreea Marin Banica – impresionata de SOPHIA LOREN la Marsilia

Andreea Marin Banica – impresionata de SOPHIA LOREN la Marsilia

Andreea Marin Banica a aflat care este secretul tineretii fara batranete al Sophiei Loren. Vedeta noastra a avut ocazia sa stea de vorba cu celebra artista la evenimentul de inaugurare a vasului de croaziera MSC Divina, al carui nume a fost inspirat de Sophia Loren.

“Nu e nici o exagerare cand spun ca arata cu 25 de ani mai tanara. Este pur si simplu de necrezut si fascinant sa o vezi fata in fata pe actrita care a ramas o frumusete si o prezenta impunatoare, de parca timpul nu a trecut pentru ea,” a declarat Andreea Marin Banica despre Sophia Loren. Actrita va implini pe 20 septembrie 78 de ani.

“Am intrebat-o care este cea mai pretioasa lectie de viata pe care o poate impartasi. Mi-a raspuns simplu ca poti trai frumos prin dragostea daruita si primita, poti cunoaste implinirea prin copii si familie. Secretul tineretii fara batranete este, negresit, disciplina din viata sa si respectul pentru propria persoana, dar si pentru cei din jur.

Trebuie sa recunosc faptul ca jurnalistii din intreaga lume si cei peste 2000 de oaspeti de la spectacolul din aceeasi seara au fost impresionati de prezenta Sophiei Loren, care impune respect si atrage un profund sentiment de admiratie, nu doar prin distinctia sa, ci si prin eleganta fiecarui gest, a fiecarei vorbe, fara a fi totodata o persoana pe care sa o poti cataloga drept prea pretioasa.  Iar cariera actritei de Oscar a aratat ca nu frumusetea, ci talentul este principalul sau atu,” a continuat ea.

Andreea Marin Banica a avut ocazia nu doar sa dialogheze cu Sophia Loren, dar sa fie si singurul jurnalist, dintre cei peste 400 prezenti la conferinta de presa, cu care legendara actrita a acceptat sa faca fotografii. Un mare merit l-a avut CV-ul Andreei, dar si faptul ca vedeta din Romania este voluntar si Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF, desi la eveniment a participat ca director editorial al revistei Business Woman.

Sophia Loren sprijina colaborarea directa dintre compania de vase de croaziera MSC si UNICEF, prin intermediul careia sunt ajutati copiii defavorizati din Brazilia. Prin donatiile facute, se construiesc  scoli si programe de educatie pe termen lung dar se si faciliteaza accesul la apa potabila si ingrijire medicala pentru copiii defavorizati din tara sud-americana.

Foto: Aerotravel/MSC – Daniel Lare

PUBLISHED ON 28.05.2012

more in Newsroom