INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Alina Brailescu, make-up artist la Life Ball 2015

Make-up artist-ul Alina Brailescu a facut parte din staff-ul tehnic al celui mai mare eveniment caritabil european, Life Ball, al carui scop este sprijinirea persoanelor afectate cu HIV/SIDA. Inspirata de sarbatoarea “Ver Sanctum” – “Primavara Sfanta” celebrata in Roma Antica, tematica acestei editii a dictat lookuri spectaculoase, iar auriul a fost desemnata culoarea serii. O parte dintre machiajele celor implicati in show  au purtat si semnatura make-up artistului roman.

Life Ball reuneste in fiecare an la primaria din Viena artisti celebri in intreaga lume, iar editia 2015 nu a fost o exceptie. Charlize Theron, Sean Penn, Dita Von Teese, Paula Abdul si Mary J. Blige s-au numarat printre invitati. De aceasta data, show-ul inclus o prezentare de moda semnata de Jean Paul Gaultier, precum si un concert sustinut de Conchita Wurst.

“Extravaganta, diversitate si caritate, acestea sunt cuvintele care definesc evenimentul. Nu am stiut la ce sa ma astept. Surpriza a fost pe masura, iar faptul ca am avut sansa sa fac parte din staff, dar mai ales sa lucrez din nou cu Einat Dan, este o onoare pentru mine si cu siguranta momentul va ramane in topul amintirilor mele”, spune Alina Brailescu. Oportunitatea ei de a participa la Life Ball a venit ca urmare a invitatiei primite din partea lui Einat Dan, make-up artistul international cu care Alina a  mai colaborat pe parcursul anilor. Show-ul impresionant a avut in spate si echipa la fel de impresionanta. In ceea ce priveste machiajul, aproape 80 de specialisti au lucrat impreuna pentru a contribui la conturarea universului impus de tematica editiei.

Make-up artistul Alina Brailescu are o experienta in domeniu de peste 14 ani, timp in care s-a specializat pe machiajul de fashion & beauty. A colaborat cu designeri autohtoni si cu reviste glossy, a realizat imaginea a numeroase branduri locale si a asigurat machiajul pentru show-uri de moda ca Avanpremiere Fest, Soiree de la Mode sau Pasarela. Din 2012, Alina are propria scoala de machiaj, ABA MAKE-UP ACADEMY, unde preda cursuri atat pentru incepatori cat si pentru avansati.

Foto show: Hepta.ro / Foto behind the scenes: Alina Brailescu

PUBLISHED ON 20.05.2015

more in Newsroom