FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Alexander Wang colaboreaza cu H&M

Alexander Wang este noul nume pe care H&M il adauga pe lista colaborarilor cu designeri celebri. Colectia realizata in urma acestui parteneriat va fi lansata pe 6 noiembrie 2014.

Creat in 2007, brandul care poarta numele lui Alexander Wang este recunoscut pentru designul sau urban. Estetica lui Wang reprezinta o reflectie asupra contrastelor, in care finisajele impecabile se imbina cu detalii imperfecte, oferind o viziune relaxata asupra modei. Talentul designerului stabilit la New York a fost recompensat pe parcursul timpului cu premii importante, printre care se regasesc Council of Fashion Designers of America – Vogue Fashion Fund Award in 2008 si Best Accessory Designer Award, oferit de Council of Fashion Designers of America in 2011. La sfarsitul lui 2012, Wang a fost numit noul director de creatie al casei de moda Balenciaga, dupa plecarea lui Nicolas Ghesquiere.

Anul acesta, Alexander Wang devine primul designer american cu care H&M a realizat un parteneriat, oportunitate importanta pentru el: „Sunt onorat sa fac parte dintre colaborarile pe care le are H&M cu designerii. Munca alaturi de echipa lor reprezinta un proces incitant si distractiv. Sunt foarte deschisi fata de ideea de a impinge barierele si de a stabili o platforma pentru creativitate. Aceasta colaborare reprezinta modalitatea perfecta pentru ca un public mai larg sa poata experimenta elemente ce definesc brandul si stilul de viata Alexander Wang.”

Despre colaborarea anuntata de curand in cadrul Coachella Music Festival, Margareta van den Bosch, creative advisor la H&M, afirma ca: „Alexander Wang reprezinta una dintre cele mai importante voci din moda de astazi. Intelege perfect ce isi doresc oamenii sa poarte si face totul cu o energie si o pasiune molipsitoare. Este incredibil faptul ca anul acesta colaboram cu el.”

Cu un concept menit sa duca produsele de lifestyle dincolo de limitele modei, colectia realizata impreuna cu H&M cuprinde piese de imbracaminte si accesorii pentru femei si barbati. Aceasta va fi disponibila in 250 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online.

Foto: Steven Klein – portret Alexander Wang / H&M

PUBLISHED ON 14.04.2014

more in Fashion Etc