WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Alexander Giantsis @ Digital Divas 2016

Alexander Giantsis, Mary Katrantzou

Speakerul international al editiei Digital Divas din acest an este Alexander Giantsis, directorul comercial al brandului Mary Katrantzou. In cadrul evenimentului ce se va desfasura pe 20 mai, la Palatul Bragadiru, Alexander va impartasi publicului experienta lui in industria modei de lux. Va vorbi despre strategia de dezvoltare din spatele unui brand international, despre ingredientele care fac un brand relevant intr-o era dominata de social media si despre formele in care exercitiul comercial este declinat in online shopping.

Seria conferintelor de vineri va fi completata de discursurile sustinute de Ana Morodan, Andreea Esca, Andreea Macri, Costin Cocioaba, Doina Costache, Elisabeta Moraru, Mihnea Gheorghiu, Naked PR (Adelina Bortan si Raluca Cristea) si de Robert Ratiu. Specialisti in digital si comunicare, vedete, bloggeri, profesionisti pentru care „viitorul este acum” vor descrie spatiul online din propriile perspective si vor dezvalui idei utile pentru o prezenta cat mai relevanta in acest mediu.

La finalul zilei, intre 19:00 si 21:00, are loc Gala Digital Divas Awards, unde sunt premiate cele mai influente bloguri romanesti din ultimul an. La fel ca in anii precedenti, votul publicului va conta in egala masura cu votul juratilor la toate categoriile, cu exceptia People’s Choice Award, unde numai publicul decide castigatorul.

Ramai la curent cu noutatile si acceseaza www.2016.digitaldivas.ro pentru detalii.

Fotografie via Digital Divas

PUBLISHED ON 18.05.2016

more in Newsroom