HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima prezinta colectia Vogue Eyewear 2015 in cadrul unei campanii realizate de fotograful Ellen von Unwerth pe plajele insorite din Buzios.
„Filmarea campaniei Vogue Eyewear in tara mea natala, Brazilia, a reprezentat un moment foarte special. Este o colectie cu adevarat unica, cu note extrem de feminine si culori vii care o fac ideala pentru orice femeie si orice ocazie,” spune Adriana Lima, conform Vogue Eyewear. In imaginile campaniei, topmodelul poarta modelele de ochelari favorite, alese dupa felul in care acestea se afla in armonie cu fizionomia, cu stilul si personalitatea ei.

„Adriana reprezinta esenta femeii Vogue Eyewear. Este amuzanta, dornica sa cocheteze si este interesata de tot ce are legatura cu moda,” declara Mariavittoria Di Stasi, Brand Director Vogue Eyewear. Alaturi de Adriana Lima, actritele Deepika Padukone si  Liu Shi-Shi au acceptat invitatia de a fi ambasadoare ale brandului. „Prin intermediul celor trei modele, dorim sa subliniem valoarea pe care Vogue Eyewear o regaseste in toate femeile din intreaga lume. Cu toate ca sunt foarte diferite si provin din locuri diferite, femeile pe care le reprezinta sunt la fel de pretioase si importante – fiecare cu propriul stil si propria perceptie asupra modei.”

Ochelarii Vogue Eyewear sunt disponibili in Optiblu, Optiplaza si  Opticris. Modelul VO 2896S se afla printre preferatele noastre.(490 lei)

Vogue Eyewear, Optiplaza, 490 lei (2)

Imagini din timpul sedintei foto si info via Vogue Eyewear

PUBLISHED ON 08.04.2015

more in Fashion Etc