INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima prezinta colectia Vogue Eyewear 2015 in cadrul unei campanii realizate de fotograful Ellen von Unwerth pe plajele insorite din Buzios.
„Filmarea campaniei Vogue Eyewear in tara mea natala, Brazilia, a reprezentat un moment foarte special. Este o colectie cu adevarat unica, cu note extrem de feminine si culori vii care o fac ideala pentru orice femeie si orice ocazie,” spune Adriana Lima, conform Vogue Eyewear. In imaginile campaniei, topmodelul poarta modelele de ochelari favorite, alese dupa felul in care acestea se afla in armonie cu fizionomia, cu stilul si personalitatea ei.

„Adriana reprezinta esenta femeii Vogue Eyewear. Este amuzanta, dornica sa cocheteze si este interesata de tot ce are legatura cu moda,” declara Mariavittoria Di Stasi, Brand Director Vogue Eyewear. Alaturi de Adriana Lima, actritele Deepika Padukone si  Liu Shi-Shi au acceptat invitatia de a fi ambasadoare ale brandului. „Prin intermediul celor trei modele, dorim sa subliniem valoarea pe care Vogue Eyewear o regaseste in toate femeile din intreaga lume. Cu toate ca sunt foarte diferite si provin din locuri diferite, femeile pe care le reprezinta sunt la fel de pretioase si importante – fiecare cu propriul stil si propria perceptie asupra modei.”

Ochelarii Vogue Eyewear sunt disponibili in Optiblu, Optiplaza si  Opticris. Modelul VO 2896S se afla printre preferatele noastre.(490 lei)

Vogue Eyewear, Optiplaza, 490 lei (2)

Imagini din timpul sedintei foto si info via Vogue Eyewear

PUBLISHED ON 08.04.2015

more in Fashion Etc