EDITOR'S CHOICE

Detalii sic de pe covorul...

Coafuri cu parul desfacut si aranjat in asa fel incat sa…

ARTA & DESIGN

RDW10. Un mesaj, un concept,...

Cea de-a 10-a editie Romanian Design Week (RDW10) exploreaza posibilele trasee…

EDITOR'S CHOICE

Barceloning (deocamdata, doar cu gandul)

Mi-e dor de Barcelona. Am vizitat-o in urma cu peste zece…

WE LIKE

“Subscribe and share” sau, mai...

“Subscribe and share” este o piesa de teatru care vorbeste despre…

EDITOR'S CHOICE

Serialele cu care ne relaxam...

In ultima perioada, serialele par a fi printre putinele lucruri pe…

INSPIRATIE

Un pas in plus la...

Un pas in plus la coafura de zi cu zi poate…

INSPIRATIE

Bucuria machiajului

Conceptul joyspotting se refera la identificarea si concentrarea atentiei asupra lucrurilor…

Editor's Choice

Arta tablourilor vii

Imi place cum suna aceasta expresie: arta tablourilor vii. Imi pare cum nu se poate mai potrivita pentru a descrie aranjamentele florale in stil japonez (ikebana). Am devenit constienta de predilectia mea pentru ikebana relativ recent. Cred ca un follow hotarat pe Instagram a incurajat platforma sa imi arate tot felul de tablouri vii carora le-as putea da inimioare, iar eu m-am bucurat de asta si, adesea, am fost extrem de impresionata de ce vedeam in fotografii. Simplitatea si echilibrul sunt printre elementele care definesc, de obicei, lucrurile pe gustul meu, deci nu e de mirare ca rezonez atat de mult cu aceste compozitii. Asimetria, insa, mai putin. Pana de curand, as fi ales, fara sa clipesc, simetria. Si totusi, fara asimetrie, ikebana nu exista. Cuvintele artistei florale Emily Thompson din articolul The Rise of Modern Ikebana, publicat pe nytimes.com cu ani in urma, mi-au clarificat nedumerirea atat de usor: "Asa cum asimetria este definita de simetrie, ikebana este intotdeauna prezenta atunci cand cineva lucreaza cu florile." Principiile si simbolurile care stau la baza aranjamentelor in stil japonez m-au determinat sa chestionez de unde vine nevoia mea de a scrie despre ele acum. Sunt in trend? Se poate, dar parca e mai mult de atat. Sunt genul de persoana ...

Inapoi Inainte
Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima is in Vogue.

Adriana Lima prezinta colectia Vogue Eyewear 2015 in cadrul unei campanii realizate de fotograful Ellen von Unwerth pe plajele insorite din Buzios.
„Filmarea campaniei Vogue Eyewear in tara mea natala, Brazilia, a reprezentat un moment foarte special. Este o colectie cu adevarat unica, cu note extrem de feminine si culori vii care o fac ideala pentru orice femeie si orice ocazie,” spune Adriana Lima, conform Vogue Eyewear. In imaginile campaniei, topmodelul poarta modelele de ochelari favorite, alese dupa felul in care acestea se afla in armonie cu fizionomia, cu stilul si personalitatea ei.

„Adriana reprezinta esenta femeii Vogue Eyewear. Este amuzanta, dornica sa cocheteze si este interesata de tot ce are legatura cu moda,” declara Mariavittoria Di Stasi, Brand Director Vogue Eyewear. Alaturi de Adriana Lima, actritele Deepika Padukone si  Liu Shi-Shi au acceptat invitatia de a fi ambasadoare ale brandului. „Prin intermediul celor trei modele, dorim sa subliniem valoarea pe care Vogue Eyewear o regaseste in toate femeile din intreaga lume. Cu toate ca sunt foarte diferite si provin din locuri diferite, femeile pe care le reprezinta sunt la fel de pretioase si importante – fiecare cu propriul stil si propria perceptie asupra modei.”

Ochelarii Vogue Eyewear sunt disponibili in Optiblu, Optiplaza si  Opticris. Modelul VO 2896S se afla printre preferatele noastre.(490 lei)

Vogue Eyewear, Optiplaza, 490 lei (2)

Imagini din timpul sedintei foto si info via Vogue Eyewear

PUBLISHED ON 08.04.2015

more in Fashion Etc