WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
“Ador sa port rochii”

“Ador sa port rochii”

Cand am filmat cu Andreea Raicu pentru campanie, ni s-a confirmat din nou ca este una dintre cele mai puternice voci feminine, care poate legitima fara loc de contestatii o campanie de promovare a rochiei.

A luat tinuta din "dressingul" ei improvizat in portbagajul masinii, si-a

improspatat singura machiajul, si-a schimbat repede jeansii. Pana atunci ne

pierdusem fiecare in detaliile unei atmosfere firesti, de zi cu zi si in

discutii prietenesti. Dar, la un moment dat, luminile camerei de filmat s-au aprins,

si am constientizat ca Andreea a pasit pe o "scena", pentru simplul motiv ca

toate privirile s-au indreptat automat asupra ei. Andreea este o prezenta

autentica in fata luminii iscoditoare a reflectoarelor. Nicio privire a ei nu e

contrafacuta, nici un gest nu este intimidat. Imaginea ei a construit firesc o

poveste credibila prin tinuta, postura, zambet, gest si vorbe.

In plus, Andreea a adus in "bagajul" de filmare, memoria miilor de

fotografii in care fiecare dintre noi i-a recunoscut si admirat stilul si

prospetimea unor povesti frumoase despre rochie in care a imbinat, in egala

masura, inocenta flashurilor din copilarie cu stralucirea pasilor de podium. 

Te invitam sa urmaresti filmuletul realizat de Andreea pentru campania pe tocuri precum si cateva imagini de la filmare. Nu uita sa participi la concurs si sa sprijini campania noastra.

PUBLISHED ON 15.07.2009

more in Newsroom