INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
ACADEMIA de JOACA, locul unde copiii si parintii isi dau intalnire de 1 iunie

ACADEMIA de JOACA, locul unde copiii si parintii isi dau intalnire de 1 iunie

Ziua de 1 iunie este dedicata copiilor si parintilor, deopotriva. Asa ca nu exista un mod mai potrivit de a o celebra decat impreuna la ACADEMIA de JOACA. Timp de o zi, incepand cu ora 11:00, Parcul Tineretului din Bucuresti devine spatiul in care distractia va lua forma a numeroase activitati antrenante ce vor stimula creativitatea tuturor participantilor. Se anunta o zi plina de zambete!

Organizata de Asociatia Nonguvernamentala „Construieste viitorul” si Primaria Municipiului Bucuresti – Directia Cultura, Invatamant, Turism, ACADEMIA de JOACA reprezinta cel mai mare eveniment dedicat interactiunii copil-parinte.

Dubla campioana mondiala la gimnastica, Corina Ungureanu va da „desteptarea” si va face incalzirea alaturi de participanti. Va urma o zi extrem de antrenanta cu numeroase activitati artistice precum: teatru educativ, teatru terapeutic alaturi de copiii de la Scoala de Teatru „Corifeu”, muzica si dans, jocuri-concursuri, jocuri de familie, face-painting, experimente distractive, numere de circ, arta sportiva, clovni si multe-multe premii si surprize.

Nu vor lipsi atelierele de parenting moderate de psihologi de la scolile din Bucuresti, care propun jocuri pentru copiii de toate varstele.

Pornind de la ideea ca joaca este in primul rand invatare si copiii au nevoie de modele concrete, am initiat acest eveniment antrenant, dar relaxant, in care cei mici alaturi de parintii lor se vor juca impreuna, vor face schimb de roluri si se vor picta unul pe celalalt. Membrii de onoare ai „Academiei de joca” sunt parintii si copiii prezenti la eveniment. Pe parcursul celor 6 ore, acestia vor imbina distractia cu jocurile, fara a constientiza pe loc puterea educativa a acestora: transmiterea de cunostinte, valori si atitudini benefice dezvoltarii armonioase a copilului” a declarat Adina Blaj, PR & Communication Manager.

„ACADEMIA de JOACĂ” s-a nascut din grija deosebita pe care parintii o poarta educatiei si dezvoltarii armonioase ale copiilor lor, avand ca tema centrala invatarea prin joaca (incontestabil cea mai eficienta metoda de educare), si importanta prezentei parintelui in viata copiilor pentru a le oferi acestora un model concret.

INTRAREA este LIBERA!

Partenerii evenimentului:

Primaria Municipiului Bucuresti – Directia Cultura, Invatamant, Turism
Scoala de Teatru „Corifeu”

Parteneri: Provident, Dero, Barni, Adama, Generali, HP, Danone, Banca Romaneasca, Aqua Carpatica, Let’s Jump

Parteneri media: Cocor Media Channel, Digi 24, Gazeta Sporturilor, Zile si Nopti, kidz.ro, book-land.ro, Zile si Nopti, prokid.ro, suntparinte.ro, petocuri.ro, teddy.ro

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 28.05.2013

more in Newsroom