HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
10 locuri unde gasesti tricouri albe cu ceva in plus
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

10 locuri unde gasesti tricouri albe cu ceva in plus

Tricoul alb exista pe orice lista dedicata pieselor cheie din garderoba, inclusiv pe a mea. Ma salveaza de multe batai de cap in diminetile morocanoase, in care am impresia ca nimic din ce am in sifonier nu se mai potriveste cu nimic. In ultima perioada, am observat ca am dezvoltat o afinitate mai mare pentru tricourile albe cu mesaje haioase sau serioase, cu ilustratii imprimate sau detalii brodate. Sentimentul este ca acestea pastreaza caracterul versatil al articolului vestimentar simplu, dar adauga o tusa personala. Acele detalii care decoreaza bumbacul imaculat reprezinta o idee sau o imagine in care ma regasesc.

Mi-am dat seama ca, in ceea ce le priveste, am pus pe lista mea de urmarit si de purtat cateva branduri si designeri care fie si-au dezvoltat povestea in jurul tricoului alb cu ceva in plus, fie includ astfel de piese in colectii capsula. Pentru a evita misiunea aproape imposibila de a le organiza intr-un top, am lasat alfabetul sa dicteze ordinea in care le prezint.

Big Wild Thought este un brand din Sheffield, UK, pe care l-am descoperit intamplator pe Etsy, prin intermediul tricourilor albe cu animale brodate. Lenesul e preferatul meu de pana acum, dar am aflat de pe contul lor de Instagram ca vor extinde gama de modele cu alte animale salbatice. Dincolo de broderiile simpatice, exista si un alt element care m-a determinat sa le includ aici, faptul ca afacerea lor are si o componenta caritabila. Cel putin 10% din profit este directionat catre organizatii care protejeaza animalele salbatice. Gasesti produsele lor pe site-ul oficial bigwildthought.co.uk, precum si pe etsy.com/shop/BigWildThought.

Book Cover Tee este un proiect initiat de Noemi Meilman din dragoste pentru carti si pentru animalele fara stapan. Imprimeurile de pe tricouri sunt inspirate de cartile preferate ale prietenilor lui Noemi, iar profitul obtinut din vanzarea acestor tricouri este donat centrului de adoptii canine si feline “Iubirrre”, un proiect red-panda.ro. Tricourile din capitolul VIII sunt disponibile pe molecule-f.com.

Daring Trash este un brand clujean fondat de Ioana Boros, absolventa a Universitatii de Arta si Design din Cluj-Napoca. L-am descoperit inca de la inceputurile lui pe Instagram si-l urmaresc de atunci. Desenele minimaliste care decoreaza bumbacul imaculat sunt concepute chiar de Ioana Boros. Gasesti pe site-ul daringtrash.com mai multe modele de tricouri si nu numai, albe si nu numai.


Fotografia este din arhiva personala.:)

Laura Ionescu si Ioana Zvac fac Dume de mestecat, dar si de purtat. Jocurile lor de cuvinte sunt asezate intr-un design creativ si devin nu doar post-uri recompensate cu like-uri in social media, ci si imprimeuri pe tricouri albe, care primesc like-uri in lumea reala. Toamna asta, fetele cu dumele au lansat si-un shop online, de unde poti alege mesajele care te fac cel mai tare sa zambesti: dumedemestecat.ro.

Designerul Irina Marinescu realizeaza periodic, pe langa colectiile ei vestimentare, si tricouri pe care e imposibil sa nu le indragesti. (Unele dintre ele sunt inspirate si create pentru a sprijini anumite cauze). Ca restul pieselor care ii poarta semnatura, si acestea sunt insotite de povesti in care e destul de usor sa te regasesti. “Un beau soleil interieur” sau “L’amour est bleu” sunt mesajele unor tricouri lansate de ea in mai. Cuvintele sunt brodate manual si, mai mult decat atat, tricoul va avea scris de mana in interior numele persoanei care il va purta. Mai multe detalii, gasesti pe contul de Instagram al Irinei Marinescu.

Keur Paris este un brand parizian, fondat cu dragoste si cu umor de Eva Bromberg in 2014, pe cand avea 19 ani. Astazi se gasesc mai multe articole vestimentare in portofoliu, dar totul a inceput de la un tricou alb pe care Eva a brodat o inima. Devenita o emblema a brandului, inima se regaseste in fiecare design, uneori in cele mai neasteptate feluri. In cei patru ani de activitate, Keur Paris a adunat deja cateva colaborari importante, printre care se regasesc cele cu Uniqlo, American Apparel, Vans sau The Blonde Salad. Gasesti mai multe modele si detalii in shopul online: keurparis.com.

View this post on Instagram

MUSCLOVE 💪🏼❤️#keurparis

A post shared by KeurParis (@keurparis) on

Am aflat de tricourile albe cu inimi anatomice, plamani sau fluturi in stomac, realizate de Larisa Dragna, in primavara. Pe langa imprimeul de pe piept, acestea au un buzunar cu fermoar pe partea din spate, in interiorul caruia este pastrat un mesaj scris pe o bucata de material. Shopul online al designerului este pe larisadragna.com.

Fondat de Patricia Luiza Blaj,  Loud Bodies este un brand de imbracaminte conceput pentru a oferi haine cu stil, disponibile in 15 masuri – lucru destul de rar intalnit pe piata de la noi. Brandul a inceput cu o serie de tricouri albe cu mesaje in acord cu ideile pe care Patricia le sustine pe blogul personal, TheOutsiderZ.com, unde pledeaza pentru body positivity, egalitate de sanse si, in general, impotriva discriminarii. Shopul online este pe loudbodies.com. Update: Prima colectie principala urmeaza sa intre in productie cat de curand.

Artista Madalina Andronic a anuntat de curand o noua serie de tricouri imprimate cu lucrarile ei. Cele patru ilustratii concepute cu aceasta ocazie portretizeaza femeile ca zeite ale vietii de zi cu zi. In imaginea de mai jos, apare The Cosy and Chill Goddess, dar le gasesti pe toate online pe shop.madiandronic.com. Tricourile sunt realizate din bumbac organic, iar ilustratiile sunt imprimate digital.

View this post on Instagram

There’s a new series of T-shirts in the shop – and it’s an ongoing one. I will show you the first 4, while I get ideas for the next ones! 💚 It goes like this: Us, ladies, we are all goddesses of daily life. We turn mundane moments into tiny celebrations, for ourselves and for those around. We each have a very intimate and personal superpower to rule all superpowers, one that lies in the small things and gestures, one that should be praised, recognised, smiled at and honoured. 💛 I started this series of illustrations with 4 "Goddesses", in which some of you will hopefully see themselves. They are available as a NEW line of TShirts & Prints in the shop and I am looking forward to adding more Goddesses-of-simple-things to it. 💚 I would be very grateful if you also contributed to this series by letting me know in the comments below the Goddess you thing I should illustrate. 💙 Which one are you? . . . 💚 The Cosy-and-Chill Goddess / link in bio 💚 . . #madalinaandronic #madiandronic #illustration #goddess #pursuepretty #lifeisbeautiful #everydaylife #womanreading #cuddles #cosytime #metime #simplethings #superpower

A post shared by Madalina Andronic (@madalina_andronic) on

Brandul Skin Deep s-a conturat, in urma cu cativa ani, din pasiunea designerului Marina Moldovan pentru caligrafie. Mesajele de pe piesele vestimentare si de pe accesoriile care ii poarta semnatura sunt scrise mai intai de mana si abia apoi digitalizate. Uneori sunt haioase, ironice sau, pur si simplu, cool, iar alteori sunt un manifest necesar.

Tricoul imprimat cu No Means No!, din imaginea de mai jos, face parte din colectia ei manifest Raise boys and girls the same way”. 30% din profitul obtinut  va fi directionat catre Centrul Filia, o organizatie non-profit care lupta pentru egalitate de gen. Poti afla mai multe despre aceasta campanie de constientizare, dar si de restul proiectelor Skin Deep pe touchskindeep.com.

PUBLISHED ON 27.09.2018

more in Fashion Etc