INSPIRATIE

Machiaje pentru primavara-vara ’19. Ce...

In universul machiajului, trecerile de la un an la altul nu…

FASHION TRENDS

Denimul prespalat & tie-dye, din...

De fiecare data cand scriu despre denim, imi vin in minte…

FASHION TRENDS

Cromatica sezonului primavara-vara 2019

Pentru sezonul primavara-vara 2019, designerii par sa-si fi impartit roata culorilor,…

ART & DESIGN

10 conturi cu arta textila...

Oricat de mare ar fi aglomeratia in feed-ul meu de Instagram,…

RED CARPET

Ce tinute au purtat artistele...

Culori vibrante, dar si tonuri neutre sau texturi metalice, croieli care…

NEWS

Castigatorii Premiilor Oscar 2019

Green Book a castigat trofeul pentru Cel mai bun film la…

INSPIRATIE

Melodii pentru care nu dau...

In liceu, serile de duminica ii erau dedicate lui Ally McBeal….

Interviu

Ioana Boros de la Daring Trash. La intersectia dintre design & arta.

Daring Trash este un brand vestimentar din Cluj, fondat de Ioana Boros in 2017. Este primul ei proiect in care activitatea de designer se imbina cu cea de artista. Ilustratiile minimaliste, care personalizeaza cele mai multe dintre piesele de imbracaminte realizate de ea, ii poarta, la randul lor, semnatura. Ioana Boros s-a nascut la Bistrita si, in prezent, locuieste la Cluj. Din 2008, cand a absolvit Facultatea de Arte si Design din Cluj-Napoca, si pana in 2016, a lucrat la cateva proiecte personale si a colaborat, mai multi ani, cu un brand romanesc din industria modei. Am invitat-o sa imi povesteasca mai multe despre cum s-a conturat Daring Trash in forma pe care o are astazi, dar si despre pasiunea ei pentru arta. Stiam deja ca Ioana a participat la editia Barcelona International Gallery (BIG) Awards 2018, o expozitie organizata, toamna trecuta, de CAGE Gallery din Barcelona si ca se regaseste printre artistii expozitiei Abstract Mind 2019, care va fi gazduita, in primavara, de CICA Museum din Coreea de Sud. Cu ocazia acestui interviu, am aflat si ca aceste doua realizari i-au dat, pe de-o parte, mai multa incredere si, pe de alta parte, au contribuit la promovarea lucrarilor ei. Povestea Daring Trash a inceput cu o perioada de documentare despre printuri si ilu...

Inapoi Inainte
10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

Susanne Kaufmann celebreaza cei 10 ani de la crearea brandului de rasfaturi organice ce-i poarta numele, prin lansarea unui produs special: un ruj in culoarea preferata. Impreuna cu prietena sa, Feride Uslu de la Uslu Airlines, producator de cosmetice de lux, a creat o nuanta irezistibla de corai. Pigmentarea usoara confera buzelor un look natural sau, prin cateva aplicari succesive, se obtine stralucirea seducatoare a culorii corai - combinatia perfecta intre rosu, portocaliu si roz.

Pentru ca toate produsele brandului Uslu Airlines poarta nume de aeroporturi din toate colturile lumii, acest ruj nu este o exceptie. Noul produs a primit codul HOH care apartine aeroportului Hohenems din Vorarlberg, Austria. Acesta se afla in apropiere de Bezau, orasul natal al Susannei Kaufmann si, totodata, locul unde a inceput povestea unui brand de succes.

Inca de mica, Susanne Kaufmann obisnuia sa isi insoteasca bunica in cautarea de ierburi si flori salbatice, descoperind astfel puterile vindecatoare ale acestora. La 23 ani, ea a preluat, la a cincea generatie, hotelul familiei, Hotel Post din Bezau, Austria. S-a concentrat pe dezvoltarea acestuia pana in urma cu 10 ani cand a initiat propriul concept vizionar de spa. Odata cu acesta, a luat nastere si brandul de cosmetice organice profesionale ce-i poarta numele. Astazi, in portofoliul sau se regasesc 60 de produse unice, prezente la nivel international. Puritatea si reducerea la esential stau la baza produselor si tratamentelor create, cat si a spa-ului in sine. Atmosfera spa-ului Susanne Kaufmann vorbeste despre un lux minimalist prin care tensiunea si stresul dispar cu o usurinta fireasca. Linia de produse a fost creata in colaborare cu dermatologi renumiti care au imbinat armonios traditia cu inovatia. Uleiurile si extractele organice din plante, multe provenind din flora spontana a padurilor alpine, sunt perfect dozate in fiecare produs. Iar rezultatele se simt imediat. Produsele Susanne Kaufmann sunt compatibile si cu pielea sensibila datorita calitatii ingredientelor naturale si a retetelor aplicate. Toate produsele sunt testate dermatologic. Metodele de emulsionare si conservare sunt exclusiv naturale. Fiecare produs in sine reprezinta un rezultat la care s-a ajuns in ani de experienta si cercetare.

Primele produse dedicate ingrijirii tenului si corpului erau folosite, la inceput, strict in cadrul spa-ului din hotelul Post. Dorind sa se bucure de beneficiile tratamentelor si acasa, clientii au inceput sa intrebe cum pot achizitiona produsele Susanne Kauffman. Nevoia lor a dus la realizarea primelor parteneriate cu magazine de cosmetice organice din Austria. Treptat, popularitatea produselor a crescut si odata cu ea si cererea, iar brandul Susanne Kaufmann a depasit granitele Austriei. Astazi, acesta este prezentĀ  in boutique-uri de cosmetice bio din Viena, Munchen, Berlin, Hamburg, Londra, Zurich, New York, Paris sau Hong Kong. Din 2009, linia Suzanne Kaufmann a pasit si in Bucuresti, atunci cand s-a lansat magazinul MioBio.

La MioBio, cei 10 ani Susanne Kaufmann sunt celebrati cu cadouri speciale. In perioada 1-15 septembrie, la cumpararea de produse Susanne Kaufmann, MioBio ofera cu drag

  • Mini Ulei de baie Susanne Kaufmann 30ml – fiecare produs de baie Susanne Kaufmann inseamna o experienta unica pentru simturi. O experienta de spa acasa, in propria baie.
  • Conace & pensiuni din Romania din colectia igloobest – un album care te trimite in vacanta! O selectie de 19 locuri deosebite, un mic tratat de arhitectura turistica in imagini si un ghid catre cele mai interesante locuri de popas din tara.

Magazinele MioBio

Str. Jules Michelet nr. 9 (zona Piata Romana)

Str. Paris nr. 9 (zona Piata Victoriei)

www.miobio.ro

Foto si info via MioBio

PUBLISHED ON 05.09.2013 TAGS: brand cosmetice organice MioBio plante ruj uleiuri

more in Newsroom