INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

Susanne Kaufmann celebreaza cei 10 ani de la crearea brandului de rasfaturi organice ce-i poarta numele, prin lansarea unui produs special: un ruj in culoarea preferata. Impreuna cu prietena sa, Feride Uslu de la Uslu Airlines, producator de cosmetice de lux, a creat o nuanta irezistibla de corai. Pigmentarea usoara confera buzelor un look natural sau, prin cateva aplicari succesive, se obtine stralucirea seducatoare a culorii corai - combinatia perfecta intre rosu, portocaliu si roz.

Pentru ca toate produsele brandului Uslu Airlines poarta nume de aeroporturi din toate colturile lumii, acest ruj nu este o exceptie. Noul produs a primit codul HOH care apartine aeroportului Hohenems din Vorarlberg, Austria. Acesta se afla in apropiere de Bezau, orasul natal al Susannei Kaufmann si, totodata, locul unde a inceput povestea unui brand de succes.

Inca de mica, Susanne Kaufmann obisnuia sa isi insoteasca bunica in cautarea de ierburi si flori salbatice, descoperind astfel puterile vindecatoare ale acestora. La 23 ani, ea a preluat, la a cincea generatie, hotelul familiei, Hotel Post din Bezau, Austria. S-a concentrat pe dezvoltarea acestuia pana in urma cu 10 ani cand a initiat propriul concept vizionar de spa. Odata cu acesta, a luat nastere si brandul de cosmetice organice profesionale ce-i poarta numele. Astazi, in portofoliul sau se regasesc 60 de produse unice, prezente la nivel international. Puritatea si reducerea la esential stau la baza produselor si tratamentelor create, cat si a spa-ului in sine. Atmosfera spa-ului Susanne Kaufmann vorbeste despre un lux minimalist prin care tensiunea si stresul dispar cu o usurinta fireasca. Linia de produse a fost creata in colaborare cu dermatologi renumiti care au imbinat armonios traditia cu inovatia. Uleiurile si extractele organice din plante, multe provenind din flora spontana a padurilor alpine, sunt perfect dozate in fiecare produs. Iar rezultatele se simt imediat. Produsele Susanne Kaufmann sunt compatibile si cu pielea sensibila datorita calitatii ingredientelor naturale si a retetelor aplicate. Toate produsele sunt testate dermatologic. Metodele de emulsionare si conservare sunt exclusiv naturale. Fiecare produs in sine reprezinta un rezultat la care s-a ajuns in ani de experienta si cercetare.

Primele produse dedicate ingrijirii tenului si corpului erau folosite, la inceput, strict in cadrul spa-ului din hotelul Post. Dorind sa se bucure de beneficiile tratamentelor si acasa, clientii au inceput sa intrebe cum pot achizitiona produsele Susanne Kauffman. Nevoia lor a dus la realizarea primelor parteneriate cu magazine de cosmetice organice din Austria. Treptat, popularitatea produselor a crescut si odata cu ea si cererea, iar brandul Susanne Kaufmann a depasit granitele Austriei. Astazi, acesta este prezent  in boutique-uri de cosmetice bio din Viena, Munchen, Berlin, Hamburg, Londra, Zurich, New York, Paris sau Hong Kong. Din 2009, linia Suzanne Kaufmann a pasit si in Bucuresti, atunci cand s-a lansat magazinul MioBio.

La MioBio, cei 10 ani Susanne Kaufmann sunt celebrati cu cadouri speciale. In perioada 1-15 septembrie, la cumpararea de produse Susanne Kaufmann, MioBio ofera cu drag

  • Mini Ulei de baie Susanne Kaufmann 30ml – fiecare produs de baie Susanne Kaufmann inseamna o experienta unica pentru simturi. O experienta de spa acasa, in propria baie.
  • Conace & pensiuni din Romania din colectia igloobest – un album care te trimite in vacanta! O selectie de 19 locuri deosebite, un mic tratat de arhitectura turistica in imagini si un ghid catre cele mai interesante locuri de popas din tara.

Magazinele MioBio

Str. Jules Michelet nr. 9 (zona Piata Romana)

Str. Paris nr. 9 (zona Piata Victoriei)

www.miobio.ro

Foto si info via MioBio

PUBLISHED ON 05.09.2013

more in Newsroom