AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

Susanne Kaufmann celebreaza cei 10 ani de la crearea brandului de rasfaturi organice ce-i poarta numele, prin lansarea unui produs special: un ruj in culoarea preferata. Impreuna cu prietena sa, Feride Uslu de la Uslu Airlines, producator de cosmetice de lux, a creat o nuanta irezistibla de corai. Pigmentarea usoara confera buzelor un look natural sau, prin cateva aplicari succesive, se obtine stralucirea seducatoare a culorii corai - combinatia perfecta intre rosu, portocaliu si roz.

Pentru ca toate produsele brandului Uslu Airlines poarta nume de aeroporturi din toate colturile lumii, acest ruj nu este o exceptie. Noul produs a primit codul HOH care apartine aeroportului Hohenems din Vorarlberg, Austria. Acesta se afla in apropiere de Bezau, orasul natal al Susannei Kaufmann si, totodata, locul unde a inceput povestea unui brand de succes.

Inca de mica, Susanne Kaufmann obisnuia sa isi insoteasca bunica in cautarea de ierburi si flori salbatice, descoperind astfel puterile vindecatoare ale acestora. La 23 ani, ea a preluat, la a cincea generatie, hotelul familiei, Hotel Post din Bezau, Austria. S-a concentrat pe dezvoltarea acestuia pana in urma cu 10 ani cand a initiat propriul concept vizionar de spa. Odata cu acesta, a luat nastere si brandul de cosmetice organice profesionale ce-i poarta numele. Astazi, in portofoliul sau se regasesc 60 de produse unice, prezente la nivel international. Puritatea si reducerea la esential stau la baza produselor si tratamentelor create, cat si a spa-ului in sine. Atmosfera spa-ului Susanne Kaufmann vorbeste despre un lux minimalist prin care tensiunea si stresul dispar cu o usurinta fireasca. Linia de produse a fost creata in colaborare cu dermatologi renumiti care au imbinat armonios traditia cu inovatia. Uleiurile si extractele organice din plante, multe provenind din flora spontana a padurilor alpine, sunt perfect dozate in fiecare produs. Iar rezultatele se simt imediat. Produsele Susanne Kaufmann sunt compatibile si cu pielea sensibila datorita calitatii ingredientelor naturale si a retetelor aplicate. Toate produsele sunt testate dermatologic. Metodele de emulsionare si conservare sunt exclusiv naturale. Fiecare produs in sine reprezinta un rezultat la care s-a ajuns in ani de experienta si cercetare.

Primele produse dedicate ingrijirii tenului si corpului erau folosite, la inceput, strict in cadrul spa-ului din hotelul Post. Dorind sa se bucure de beneficiile tratamentelor si acasa, clientii au inceput sa intrebe cum pot achizitiona produsele Susanne Kauffman. Nevoia lor a dus la realizarea primelor parteneriate cu magazine de cosmetice organice din Austria. Treptat, popularitatea produselor a crescut si odata cu ea si cererea, iar brandul Susanne Kaufmann a depasit granitele Austriei. Astazi, acesta este prezentĀ  in boutique-uri de cosmetice bio din Viena, Munchen, Berlin, Hamburg, Londra, Zurich, New York, Paris sau Hong Kong. Din 2009, linia Suzanne Kaufmann a pasit si in Bucuresti, atunci cand s-a lansat magazinul MioBio.

La MioBio, cei 10 ani Susanne Kaufmann sunt celebrati cu cadouri speciale. In perioada 1-15 septembrie, la cumpararea de produse Susanne Kaufmann, MioBio ofera cu drag

  • Mini Ulei de baie Susanne Kaufmann 30ml – fiecare produs de baie Susanne Kaufmann inseamna o experienta unica pentru simturi. O experienta de spa acasa, in propria baie.
  • Conace & pensiuni din Romania din colectia igloobest – un album care te trimite in vacanta! O selectie de 19 locuri deosebite, un mic tratat de arhitectura turistica in imagini si un ghid catre cele mai interesante locuri de popas din tara.

Magazinele MioBio

Str. Jules Michelet nr. 9 (zona Piata Romana)

Str. Paris nr. 9 (zona Piata Victoriei)

www.miobio.ro

Foto si info via MioBio

PUBLISHED ON 05.09.2013

more in Newsroom