INSPIRATIE

Trucuri de machiaj folosite de...

Tutorialele make-up artistei Lisa Eldridge reprezinta unul dintre locurile de pe…

INSPIRATIE

Ateliere creative sau cum sa...

Practicarea unei activitati recreative, cu care rezonam, poate fi o modalitate…

ARTA & DESIGN

Back Side – Fashion from...

Expozitia Back Side – Fashion from Behind de la Paris aduce…

EDITOR'S CHOICE

Rochia midi pentru zile lungi...

Hainele confortabile imi definesc stilul inca dinainte de-a sti ca am…

ARTA & DESIGN

Roos Kalff aduce la lumina...

Roos Kalff realizeaza corpuri de iluminat si obiecte decorative din farfurioare,…

INSPIRATIE

Tinute couture in alb &...

Saptamana Modei Haute Couture de la Paris, dedicata colectiilor pentru sezonul…

INSPIRATIE

Effortless chic. Codul vestimentar al...

Daca vara ar avea un cod vestimentar, expresia effortless chic i…

Amintiri

Cum ne amintim azi tinuta de la banchet

Din una in alta, conversatia a ajuns pana la sfarsitul clasei a 8-a. Mai exact, la primul banchet din viata noastra si la tinutele purtate cu acea ocazie. Vorbeam cu o prietena pe messenger, iar replicile noastre au inceput sa curga in siraguri de cuvinte, incheiate cu emoji-uri zambitoare. Au trecut mai mult de 20 de ani de atunci, dar memoria noastra a pastrat vii anumite detalii. M-am intrebat daca asta e soarta inevitabila a tinutelor de la banchetele de absolvire: sa ne faca sa zambim peste ani de rezultatele exercitiilor noastre de styling, rezolvate cu mai multa sau mai putina stangacie. Dupa povestea mea, as spune ca da, dar cum suna alte povesti? Pentru o imagine mai ampla, am invitat cateva prietene sa-mi impartaseasca amintirile lor despre tinuta de la primul banchet sau de la cel care le inspira mai tare. … Start wearing purple Laura Ionescu, creative freelancer si cofondatoare Dume de mestecat Nu eram foarte entuziasmata de balul de absolvire pentru ca fusese un an greu. In plus, balul se intampla inainte de BAC, ceea ce mi se parea de parca ne fortam norocul. Eu eram printre enervantii aia care credeau ca-l vor pica, dupa care luau nota mare. Am stiut din prima cu ce o sa ma imbrac pentru ca sora-mea imi luase rochia cu trei ani inainte, facand afacer...

Inapoi Inainte
10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

Susanne Kaufmann celebreaza cei 10 ani de la crearea brandului de rasfaturi organice ce-i poarta numele, prin lansarea unui produs special: un ruj in culoarea preferata. Impreuna cu prietena sa, Feride Uslu de la Uslu Airlines, producator de cosmetice de lux, a creat o nuanta irezistibla de corai. Pigmentarea usoara confera buzelor un look natural sau, prin cateva aplicari succesive, se obtine stralucirea seducatoare a culorii corai - combinatia perfecta intre rosu, portocaliu si roz.

Pentru ca toate produsele brandului Uslu Airlines poarta nume de aeroporturi din toate colturile lumii, acest ruj nu este o exceptie. Noul produs a primit codul HOH care apartine aeroportului Hohenems din Vorarlberg, Austria. Acesta se afla in apropiere de Bezau, orasul natal al Susannei Kaufmann si, totodata, locul unde a inceput povestea unui brand de succes.

Inca de mica, Susanne Kaufmann obisnuia sa isi insoteasca bunica in cautarea de ierburi si flori salbatice, descoperind astfel puterile vindecatoare ale acestora. La 23 ani, ea a preluat, la a cincea generatie, hotelul familiei, Hotel Post din Bezau, Austria. S-a concentrat pe dezvoltarea acestuia pana in urma cu 10 ani cand a initiat propriul concept vizionar de spa. Odata cu acesta, a luat nastere si brandul de cosmetice organice profesionale ce-i poarta numele. Astazi, in portofoliul sau se regasesc 60 de produse unice, prezente la nivel international. Puritatea si reducerea la esential stau la baza produselor si tratamentelor create, cat si a spa-ului in sine. Atmosfera spa-ului Susanne Kaufmann vorbeste despre un lux minimalist prin care tensiunea si stresul dispar cu o usurinta fireasca. Linia de produse a fost creata in colaborare cu dermatologi renumiti care au imbinat armonios traditia cu inovatia. Uleiurile si extractele organice din plante, multe provenind din flora spontana a padurilor alpine, sunt perfect dozate in fiecare produs. Iar rezultatele se simt imediat. Produsele Susanne Kaufmann sunt compatibile si cu pielea sensibila datorita calitatii ingredientelor naturale si a retetelor aplicate. Toate produsele sunt testate dermatologic. Metodele de emulsionare si conservare sunt exclusiv naturale. Fiecare produs in sine reprezinta un rezultat la care s-a ajuns in ani de experienta si cercetare.

Primele produse dedicate ingrijirii tenului si corpului erau folosite, la inceput, strict in cadrul spa-ului din hotelul Post. Dorind sa se bucure de beneficiile tratamentelor si acasa, clientii au inceput sa intrebe cum pot achizitiona produsele Susanne Kauffman. Nevoia lor a dus la realizarea primelor parteneriate cu magazine de cosmetice organice din Austria. Treptat, popularitatea produselor a crescut si odata cu ea si cererea, iar brandul Susanne Kaufmann a depasit granitele Austriei. Astazi, acesta este prezent  in boutique-uri de cosmetice bio din Viena, Munchen, Berlin, Hamburg, Londra, Zurich, New York, Paris sau Hong Kong. Din 2009, linia Suzanne Kaufmann a pasit si in Bucuresti, atunci cand s-a lansat magazinul MioBio.

La MioBio, cei 10 ani Susanne Kaufmann sunt celebrati cu cadouri speciale. In perioada 1-15 septembrie, la cumpararea de produse Susanne Kaufmann, MioBio ofera cu drag

  • Mini Ulei de baie Susanne Kaufmann 30ml – fiecare produs de baie Susanne Kaufmann inseamna o experienta unica pentru simturi. O experienta de spa acasa, in propria baie.
  • Conace & pensiuni din Romania din colectia igloobest – un album care te trimite in vacanta! O selectie de 19 locuri deosebite, un mic tratat de arhitectura turistica in imagini si un ghid catre cele mai interesante locuri de popas din tara.

Magazinele MioBio

Str. Jules Michelet nr. 9 (zona Piata Romana)

Str. Paris nr. 9 (zona Piata Victoriei)

www.miobio.ro

Foto si info via MioBio

PUBLISHED ON 05.09.2013

more in Newsroom