Cum au profitat Emma Stone si Andrew Garfield de paparazzi
Emma Stone si Andrew Garfield s-au gandit sa transforme vanatoarea paparazzilor intr-o metoda de promovare a cauzelor in care cred. Cand au observat ca sunt fotografiati, cei doi artisti au parasit restaurantul new-yorkez in care serveau masa cu cate o pancarta improvizata pe care erau scrise site-urile a doua organizatii umanitare.
Pe pancarta Emmei Stone scria: “Tocmai am aflat ca sunt paparazzi in afara restaurantului in care mancam, asa ca de ce sa nu profitam…” Continuarea era pe pancarta lui Andrew: “De aceasta oportunitate pentru a atrage atentia asupra unor organizatii ce au nevoie de asta si o merita? www.wwo.org si www.gildasclubnyc.org. O zi frumoasa!”
Cele doua organizatii promovate de cei doi in urma cu doua zile sunt Worldwide Orphans Foundation dedicata dupa cum spune titlul copiilor orfani si Gilda’s Club, dedicata luptei impotriva cancerului.
Foto: Hepta.ro