ARTA & DESIGN

Reinterpretari efemere ale clasicelor chioscuri...

Chioscurile de ziare reprezentau odata un prim popas al diminetilor din…

HOT TREND

Inspiratie in machiaj pentru primavara-vara...

Ochii conturati cu tus negru si buzele evidentiate cu ruj rosu…

STREET STYLE

Primavara denimului

As numi primavara anotimp al stilului. Temperaturile ei ingradesc cel mai…

INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

10 ani de Susanne Kaufmann – organic treats celebrati printr-o lansare speciala

Susanne Kaufmann celebreaza cei 10 ani de la crearea brandului de rasfaturi organice ce-i poarta numele, prin lansarea unui produs special: un ruj in culoarea preferata. Impreuna cu prietena sa, Feride Uslu de la Uslu Airlines, producator de cosmetice de lux, a creat o nuanta irezistibla de corai. Pigmentarea usoara confera buzelor un look natural sau, prin cateva aplicari succesive, se obtine stralucirea seducatoare a culorii corai - combinatia perfecta intre rosu, portocaliu si roz.

Pentru ca toate produsele brandului Uslu Airlines poarta nume de aeroporturi din toate colturile lumii, acest ruj nu este o exceptie. Noul produs a primit codul HOH care apartine aeroportului Hohenems din Vorarlberg, Austria. Acesta se afla in apropiere de Bezau, orasul natal al Susannei Kaufmann si, totodata, locul unde a inceput povestea unui brand de succes.

Inca de mica, Susanne Kaufmann obisnuia sa isi insoteasca bunica in cautarea de ierburi si flori salbatice, descoperind astfel puterile vindecatoare ale acestora. La 23 ani, ea a preluat, la a cincea generatie, hotelul familiei, Hotel Post din Bezau, Austria. S-a concentrat pe dezvoltarea acestuia pana in urma cu 10 ani cand a initiat propriul concept vizionar de spa. Odata cu acesta, a luat nastere si brandul de cosmetice organice profesionale ce-i poarta numele. Astazi, in portofoliul sau se regasesc 60 de produse unice, prezente la nivel international. Puritatea si reducerea la esential stau la baza produselor si tratamentelor create, cat si a spa-ului in sine. Atmosfera spa-ului Susanne Kaufmann vorbeste despre un lux minimalist prin care tensiunea si stresul dispar cu o usurinta fireasca. Linia de produse a fost creata in colaborare cu dermatologi renumiti care au imbinat armonios traditia cu inovatia. Uleiurile si extractele organice din plante, multe provenind din flora spontana a padurilor alpine, sunt perfect dozate in fiecare produs. Iar rezultatele se simt imediat. Produsele Susanne Kaufmann sunt compatibile si cu pielea sensibila datorita calitatii ingredientelor naturale si a retetelor aplicate. Toate produsele sunt testate dermatologic. Metodele de emulsionare si conservare sunt exclusiv naturale. Fiecare produs in sine reprezinta un rezultat la care s-a ajuns in ani de experienta si cercetare.

Primele produse dedicate ingrijirii tenului si corpului erau folosite, la inceput, strict in cadrul spa-ului din hotelul Post. Dorind sa se bucure de beneficiile tratamentelor si acasa, clientii au inceput sa intrebe cum pot achizitiona produsele Susanne Kauffman. Nevoia lor a dus la realizarea primelor parteneriate cu magazine de cosmetice organice din Austria. Treptat, popularitatea produselor a crescut si odata cu ea si cererea, iar brandul Susanne Kaufmann a depasit granitele Austriei. Astazi, acesta este prezent  in boutique-uri de cosmetice bio din Viena, Munchen, Berlin, Hamburg, Londra, Zurich, New York, Paris sau Hong Kong. Din 2009, linia Suzanne Kaufmann a pasit si in Bucuresti, atunci cand s-a lansat magazinul MioBio.

La MioBio, cei 10 ani Susanne Kaufmann sunt celebrati cu cadouri speciale. In perioada 1-15 septembrie, la cumpararea de produse Susanne Kaufmann, MioBio ofera cu drag

  • Mini Ulei de baie Susanne Kaufmann 30ml – fiecare produs de baie Susanne Kaufmann inseamna o experienta unica pentru simturi. O experienta de spa acasa, in propria baie.
  • Conace & pensiuni din Romania din colectia igloobest – un album care te trimite in vacanta! O selectie de 19 locuri deosebite, un mic tratat de arhitectura turistica in imagini si un ghid catre cele mai interesante locuri de popas din tara.

Magazinele MioBio

Str. Jules Michelet nr. 9 (zona Piata Romana)

Str. Paris nr. 9 (zona Piata Victoriei)

www.miobio.ro

Foto si info via MioBio

PUBLISHED ON 05.09.2013

more in Newsroom