AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Winona Ryder & Elizabeth Olsen in campania H&M primavara ’18

Winona Ryder & Elizabeth Olsen in campania H&M primavara ’18

Winona Ryder si Elizabeth Olsen sunt protagonistele campaniei H&M pentru primavara 2018. Cele doua actrite joaca alaturi de topmodelele Andreea Diaconu, Anna Ewers, Imaan Hammam si Naomi Shimada, precum si alaturi de cantareata si compozitoarea Andrea Valle, intr-un clip care celebreaza puterea femeilor si prietenia.

Un dans linistit, executat cu o atitudine plictisita, este intrerupt si inlocuit de unul cu miscari pline de energie molipsitoare. Atmosfera dintr-o cafenea din Buenos Aires invadeaza, apoi, strazile orasului. In timp ce urmaresti clipul, e foarte posibil sa realizezi ca, fara sa-ti dai seama, ai inceput sa dai din cap sau sa bati din picior pe ritmurile muzicii.

“Ador cum aceasta campanie sarbatoreste femeile in cel mai autentic mod cu putinta. Mi-am dat seama ca este o gura de aer proaspat, ceva de care aveam nevoie in momentul acesta, sa ne celebram pe noi insene si una pe alta,” spune Winona Ryder.

Elizabeth Olsen impartaseste la randul ei acelasi entuziasm: “A fost o adevarata incantare sa fiu in Buenos Aires pentru campania colectiei de primavara lansata de H&M, si mai mult decat atat, sa fiu inconjurata de un grup minunat de femei puternice. Intreaga experienta a fost una cu adevarat inspirationala.”

Pernilla Wohlfahrt, directoare de creatie la H&M, defineste colectia pentru primavara drept “relaxata si, totusi, puternica”. Rochiile vaporoase si bluzele sofisticate cu broderii, asimetrii si volane, dar si pantalonii din denim, se regasesc printre piesele cheie. Din punct de vedere cromatic, domina albul si negrul. Lor li se alatura si cateva accente de culoare, precum rosul si albastrul deschis. Colectia H&M este disponibila din 22 martie in magazinele din intreaga lume, precum si online.


Winona Ryder

Elizabeth Olsen

Andreea Diaconu

Imaan Hammam

Anna Ewers

Foto, info, video: H&M

PUBLISHED ON 23.03.2018

more in Newsroom