NEWS

Love Stories x H&M =...

Designul confortabil si mixurile indraznete de imprimeuri, culori si materiale transforma…

AMINTIRI

Dorinta care depaseste toate dorintele

Intrebata ce vrea de ziua ei, o buna prietena a raspuns…

INSPIRATIE

Denim Love

Cameleonice ca stil, confortabile si usor de asortat, piesele din denim…

RED CARPET

CFDA Fashion Awards ’18. Premiile...

Donatella Versace, Naomi Campbell, Kim Kardashian,¬†Ashley si¬†Mary-Kate Olsen se regasesc printre…

INSPIRATIE

O imagine asupra designului vestimentar...

Pasiunea mea pentru design a crescut constant in ultimul deceniu, iar…

INSPIRATIE

5 designeri de bijuterie contemporana,...

Pentru mine, targul Autor reprezinta, in egala masura, o sursa de…

Cate Blanchett. Inspiratia saptamanii.

Luni a fost Met Gala. Apoi, a inceput Festivalul de Film…

Editor's Choice

Rosu & Bleumarin

Am inceput cu rosu si negru si, mult timp, aceste doua culori au ramas in trusa mea de beauty, indiferent de ce alegeau sa evidentieze tendintele in materie de lacuri de unghii. De ceva timp, lucrurile s-au schimbat partial. Bleumarinul a devenit, pentru mine, "the new black". Produsele cu care jonglez acum, in functie de starea de spirit sau de tinuta, au devenit pretextul acestui demers fotografic, gandit impreuna cu prietena si colega mea, Alexandra, cea care a imortalizat imaginile. Oja rosie Dior, cu finisaj mat, este de la Sephora - o am deja de cateva luni bune, iar lacul de unghii Treat Collection face parte din portofoliul de produse MioBio. Fotografii realizate de Alexandra Diaconu (DAS sASHA)

Inapoi Inainte
Winona Ryder & Elizabeth Olsen in campania H&M primavara ’18

Winona Ryder & Elizabeth Olsen in campania H&M primavara ’18

Winona Ryder si Elizabeth Olsen sunt protagonistele campaniei H&M pentru primavara 2018. Cele doua actrite joaca alaturi de topmodelele Andreea Diaconu, Anna Ewers, Imaan Hammam si Naomi Shimada, precum si alaturi de cantareata si compozitoarea Andrea Valle, intr-un clip care celebreaza puterea femeilor si prietenia.

Un dans linistit, executat cu o atitudine plictisita, este intrerupt si inlocuit de unul cu miscari pline de energie molipsitoare. Atmosfera dintr-o cafenea din Buenos Aires invadeaza, apoi, strazile orasului. In timp ce urmaresti clipul, e foarte posibil sa realizezi ca, fara sa-ti dai seama, ai inceput sa dai din cap sau sa bati din picior pe ritmurile muzicii.

“Ador cum aceasta campanie sarbatoreste femeile in cel mai autentic mod cu putinta. Mi-am dat seama ca este o gura de aer proaspat, ceva de care aveam nevoie in momentul acesta, sa ne celebram pe noi insene si una pe alta,” spune Winona Ryder.

Elizabeth Olsen impartaseste la randul ei acelasi entuziasm: “A fost o adevarata incantare sa fiu in Buenos Aires pentru campania colectiei de primavara lansata de H&M, si mai mult decat atat, sa fiu inconjurata de un grup minunat de femei puternice. Intreaga experienta a fost una cu adevarat inspirationala.”

Pernilla Wohlfahrt, directoare de creatie la H&M, defineste colectia pentru primavara drept “relaxata si, totusi, puternica”. Rochiile vaporoase si bluzele sofisticate cu broderii, asimetrii si volane, dar si pantalonii din denim, se regasesc printre piesele cheie. Din punct de vedere cromatic, domina albul si negrul. Lor li se alatura si cateva accente de culoare, precum rosul si albastrul deschis. Colectia H&M este disponibila din 22 martie in magazinele din intreaga lume, precum si online.


Winona Ryder

Elizabeth Olsen

Andreea Diaconu

Imaan Hammam

Anna Ewers

Foto, info, video: H&M

PUBLISHED ON 23.03.2018 TAGS:

more in Newsroom