PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Vitrine cu povesti: The Place

Vitrine cu povesti: The Place

Ne plac vitrinele care ne spun povesti, care contureaza, prin intermediul pieselor celor mai recente colectii, personaje ce ne opresc din drum si ne invita sa trecem pragul unui magazin. The Place este unul dintre acele magazine care adauga, in fiecare sezon, o noua poveste, un mix inedit intre marketing si design. In aceasta primavara, The Place ne vorbeste despre contrastele dintre femeia copilaroasa, frivola si cea puternica, fetis, intr-un concept ce poarta semnatura lui Razvan Firea.

„Cel mai important lucru, in momentul in care vrei sa realizezi ceva creativ, este sa pui un mesaj in spatele conceptului pe care il urmaresti. Orice vitrina este, pentru mine, o poveste pe care abia astept s-o impartasesc trecatorilor”, spune Razvan Firea.

Prima vitrina, dedicata sampaniei Armand de Brignac Rose, este o adevarata ‘candy land’, populata de manechine imbracate in lenjerie I.D. Sarrieri si harnasamente din piele, create de designerul Andreea Badala. Lumea sampaniei rose este scaldata in acadele, vata de zahar, iar fundalul este roz – simbol al inocentei, al linistii si al bucuriei perpetue.

Cea de a doua vitrina, in care predomina auriul, reprezinta o ‘maturizare’ a personajelor din prima vitrina. Manechinele sunt imbracate in tinute nude si negre, pe fundalul unor colaje alb-negru cu imagini reprezentative pentru Armand de Brignac in varianta Brut Gold. Vitrina este un omagiu adus acelor power women care se impun printr-o personalitate puternica, dar totodata naturala.
Cele doua vitrine aflate in contrast sunt o traducere avangardista a fuziunii dintre sensibilitatea moderna si celebra mostenire care, la fel ca si moda, nu se va consuma niciodata.

In Romania, conceptul de visual merchandising este inca la inceput. „Din pacate, nu putem face, inca, referire la un concept propriu-zis. Visual merchandising-ul romanesc este intr-un stadiu incipient, daca nu chiar latent. Pot observa insa o evolutie semnificativa, in mare datorata brandurilor internationale. Acestea vin cu tipare stricte de expunere, influentand astfel comerciantii romani si realizand o necesitate pentru visual merchandising”, adauga Razvan Firea.

Foto: The Place

PUBLISHED ON 19.03.2012

more in Newsroom