PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Vedetele la petrecerea de lansare MARNI at H&M de la LA

Vedetele la petrecerea de lansare MARNI at H&M de la LA

Drew Barrymore, Winona Ryder, Milla Jovovich si Jessica Chastain s-au numarat printre vedetele ce au participat la petrecerea de lansare Marni at H&M, desfasurata, pe 17 februarie, la Los Angeles. Gazdele evenimentului au fost Consuelo Castiglioni, fondatoarea si directorul de creatie Marni, Sofia Coppola si Margareta van den Bosch, Creative Advisor H&M. Mare parte dintre invitati, printre care Drew, Winona, Milla si Jessica, dar si Freida Pinto sau Andrea Riseborough, au purtat tinute compuse din piese ale colectiei ce va fi disponibila, din 8 martie, in aproximativ 260 de magazine H&M din intreaga lume.

„A fost o seara plina de inspiratie intr-un decor perfect, alaturi de oameni grozavi. Los Angeles-ul a reusit sa surprinda visul! Nu mai este mult pana cand colectia Marni at H&M va fi disponibila in magazine si sunt fericita sa pot impartasi aceste momente speciale cu toata lumea,” a declarat Consuela Castiglioni.

„Imi face placere sa ma reintalnesc cu oamenii cu care am lucrat pentru proiectul Marni si H&M. Prin intermediul fimului am incercat sa creez ceva potrivit cu starea colectiei, cu fantezia si distractia pe care o presupune moda,” a declarat in cadrul evenimentului Sofia Coppola, cea care a realizat clipul campaniei.

„Iubesc H&M si iubesc Marni. Imi place felul in care H&M face accesibila tuturor imbracamintea sic, de inalta clasa, creata de Marni,” a spus Drew Barrymore.

Peste 200 de invitati au celebrat impreuna colaborarea dintre Marni si H&M in atmosfera creata de campania Sofiei Coppola, dar si de concertul sustinut de Bryan Ferry. Colectia realizata de Marni pentru H&M vobeste despre libertate si despre dorinta de a experimenta. Imprimeurile si culorile sunt menite sa fie combinate in cele mai jucause moduri. Poti alatura piese sport cu unele feminine, fara teama de a da gres.
Iata in continuare cateva imagini de la evenimentul de lansare:

Foto: Jason Merritt pentru Hennes and Mauritz
Video via youtube.com

PUBLISHED ON 20.02.2012

more in Newsroom