PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
VANESSA PARADIS, imaginea Conscious at H&M

VANESSA PARADIS, imaginea Conscious at H&M

Vanessa Paradis prezinta colectia Conscious at H&M pentru primavara 2013, sprijinind astfel initiativa brandului suedez de a intari relatia dintre moda si sustenabilitate. In cadrul campaniei de promovare a acesteia, actrita si cantareata franceza poarta o rochie galbena cu volane, dar si o jacheta cu aplicatii din pietre stralucitoare, alaturi de pantaloni cu imprimeuri florale. Piesele colectiei sunt croite din bumbac organic, poliester reciclat sau Tencel, un material textil biodegradabil.

„Ma bucur ca sunt implicata in proiectul Conscious at H&M. Ma straduiesc intotdeauna sa fac cumparaturi intr-un mod responsabil, iar piesele vintage reprezinta o parte importanta din garderoba mea. Iubesc moda si o abordez intr-o maniera prietenoasa cu mediul pentru ca imi place sa folosesc si sa refolosesc hainele vechi”, declara Vanessa Paradis.

Imbinarea inedita de elemente romantice cu forme sport conduc la construirea unei colectii optimiste, perfecte pentru primavara. Rochiile lungi pana la pamant, jumpsuit-urile confortabile sau rochiile-tricou cu imprimeuri tropicale sunt cateva dintre piesele cheie. Nu lipsesc nici accesoriile, menite sa completeze fiecare look.

Lansarea colectiei va coincide cu o noua actiune H&M: cea de colectare a hainelor nedorite, desfasurata in magazinele selectate. Clientii vor putea aduce imbracamintea pe care nu si-o mai doresc intr-o plasa si vor primi la schimb un voucher H&M. Piesele vestimentare pot apartine oricarei firme, iar un client poate aduce maxim doua plase pe zi. H&M este primul magazin ce incurajeaza la aceasta scala returnarea hainelor, dorind sa previna aruncarea acestora la gunoi.

Foto si video: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 22.01.2013

more in Newsroom