RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
VANESSA PARADIS, imaginea Conscious at H&M

VANESSA PARADIS, imaginea Conscious at H&M

Vanessa Paradis prezinta colectia Conscious at H&M pentru primavara 2013, sprijinind astfel initiativa brandului suedez de a intari relatia dintre moda si sustenabilitate. In cadrul campaniei de promovare a acesteia, actrita si cantareata franceza poarta o rochie galbena cu volane, dar si o jacheta cu aplicatii din pietre stralucitoare, alaturi de pantaloni cu imprimeuri florale. Piesele colectiei sunt croite din bumbac organic, poliester reciclat sau Tencel, un material textil biodegradabil.

„Ma bucur ca sunt implicata in proiectul Conscious at H&M. Ma straduiesc intotdeauna sa fac cumparaturi intr-un mod responsabil, iar piesele vintage reprezinta o parte importanta din garderoba mea. Iubesc moda si o abordez intr-o maniera prietenoasa cu mediul pentru ca imi place sa folosesc si sa refolosesc hainele vechi”, declara Vanessa Paradis.

Imbinarea inedita de elemente romantice cu forme sport conduc la construirea unei colectii optimiste, perfecte pentru primavara. Rochiile lungi pana la pamant, jumpsuit-urile confortabile sau rochiile-tricou cu imprimeuri tropicale sunt cateva dintre piesele cheie. Nu lipsesc nici accesoriile, menite sa completeze fiecare look.

Lansarea colectiei va coincide cu o noua actiune H&M: cea de colectare a hainelor nedorite, desfasurata in magazinele selectate. Clientii vor putea aduce imbracamintea pe care nu si-o mai doresc intr-o plasa si vor primi la schimb un voucher H&M. Piesele vestimentare pot apartine oricarei firme, iar un client poate aduce maxim doua plase pe zi. H&M este primul magazin ce incurajeaza la aceasta scala returnarea hainelor, dorind sa previna aruncarea acestora la gunoi.

Foto si video: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 22.01.2013

more in Newsroom