RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

V for Verde. Cum a fost a 4-a editie.

Cea de-a patra editie a targului V for Verde a avut loc weekend-ul trecut in spatiul generos al Casei Universitarilor din Bucuresti. Am ajuns la eveniment duminica, pe la pranz. Vremea insorita de afara s-a potrivit perfect cu atmosfera de aici si a permis ca o parte dintre lucrurile pregatite de organizatori sa se desfasoare in curtea casei: demonstratii culinare, ateliere creative si piese de teatru pentru copii. In interior, cei aproximativ 40 de expozanti au venit cu ingredientele necesare pentru un stil de viata sanatos: de la produse alimentare ispititoare pana la cosmetice naturale.

Cu aceasta ocazie, am descoperit cateva branduri noi, printre care Jovis, o marca romaneasca de sapunuri si cosmetice 100% naturale, realizate manual. Am trecut numele Mediteranea Gourmet pe lista de idei de cadouri pentru prietenii pasionati de gastronomie. Si, apoi, pentru prima oara dupa mult prea multi ani, am pictat in acuarela la standul Institutului de Fericire. Pe o panza la care au contribuit cu viziunea lor si alti vizitatori, am conturat trei flori albastre intr-un vas desenat, cu ceva timp inainte, de altcineva. Am aflat la final ca vasul era de fapt un borcan de dulceata.

Cea de-a patra editie a targului a punctat si doua lansari. Pentru a aduce in atentia cunoscatorilor produse atent selectionate, recomandate pe baza expertizei specialistilor, a fost creata platforma V for Verde Shop. Aceasta gazduieste cosmetice bio sau naturale, bunatati sanatoase din zona food and treats si articole eco-deco. Pornind de la ideea ca stilul de viata sanatos inseamna, pe langa alimentatia de rigoare, si miscare, la V for Verde s-a lansat Yoga City, prima platforma din Romania dedicata in intregime practicii Yoga.

Organizatorii V for Verde promit ca targul va continua in aceeasi nota vie si optimista si in editia anului viitor.

Foto: V for Verde

PUBLISHED ON 23.09.2015

more in Newsroom