FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

V for Verde. Cum a fost a 4-a editie.

Cea de-a patra editie a targului V for Verde a avut loc weekend-ul trecut in spatiul generos al Casei Universitarilor din Bucuresti. Am ajuns la eveniment duminica, pe la pranz. Vremea insorita de afara s-a potrivit perfect cu atmosfera de aici si a permis ca o parte dintre lucrurile pregatite de organizatori sa se desfasoare in curtea casei: demonstratii culinare, ateliere creative si piese de teatru pentru copii. In interior, cei aproximativ 40 de expozanti au venit cu ingredientele necesare pentru un stil de viata sanatos: de la produse alimentare ispititoare pana la cosmetice naturale.

Cu aceasta ocazie, am descoperit cateva branduri noi, printre care Jovis, o marca romaneasca de sapunuri si cosmetice 100% naturale, realizate manual. Am trecut numele Mediteranea Gourmet pe lista de idei de cadouri pentru prietenii pasionati de gastronomie. Si, apoi, pentru prima oara dupa mult prea multi ani, am pictat in acuarela la standul Institutului de Fericire. Pe o panza la care au contribuit cu viziunea lor si alti vizitatori, am conturat trei flori albastre intr-un vas desenat, cu ceva timp inainte, de altcineva. Am aflat la final ca vasul era de fapt un borcan de dulceata.

Cea de-a patra editie a targului a punctat si doua lansari. Pentru a aduce in atentia cunoscatorilor produse atent selectionate, recomandate pe baza expertizei specialistilor, a fost creata platforma V for Verde Shop. Aceasta gazduieste cosmetice bio sau naturale, bunatati sanatoase din zona food and treats si articole eco-deco. Pornind de la ideea ca stilul de viata sanatos inseamna, pe langa alimentatia de rigoare, si miscare, la V for Verde s-a lansat Yoga City, prima platforma din Romania dedicata in intregime practicii Yoga.

Organizatorii V for Verde promit ca targul va continua in aceeasi nota vie si optimista si in editia anului viitor.

Foto: V for Verde

PUBLISHED ON 23.09.2015

more in Newsroom