AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Un pas in urma serafimilor. Marele castigator la Premiile Gopo 2018.

Un pas in urma serafimilor. Marele castigator la Premiile Gopo 2018.

“Un pas in urma serafimilor” este marele castigator al celei de-a 12-a gale a Premiilor Gopo, ce s-a desfasurat aseara la Teatrul National din Bucuresti. Inspirata din viata lui Daniel Sandu si regizata de el, pelicula a fost recompensata cu 9 statuete. Printre acestea, se regasesc trofeele pentru cel mai bun film, cea mai buna regie, cel mai bun actor in rol principal si cel mai bun debut. Daca nu ai reusit sa vezi filmul in perioada in care a rulat in cinematografe, il poti urmari online pe Vimeo.com, cu 5 dolari.

Iata in continuare lista completa a castigatorilor:

Cel mai bun film: “Un pas in urma serafimilor”, regie: Daniel Sandu, producatori Ada Solomon si Ioana Draghici

Cel mai bun regizor: Daniel Sandu (“Un pas in urma serafimilor”)

Cel mai bun scenariu: “Un pas in urma serafimilor” de Daniel Sandu

Cea mai buna actrita intr-un rol principal: Diana Cavaliotti (“Ana, mon amour”)

Cel mai bun actor intr-un rol principal: Vlad Ivanov (“Un pas in urma serafimilor”)

Cea mai buna actrita intr-un rol secundar: Diana Spatarescu (“Fixeur”)

Cel mai bun actor intr-un rol secundar: Ali Amir (“Un pas in urma serafimilor”)

Tanara speranta: Stefan Iancu (“Un pas in urma serafimilor”)

Cel mai bun film de debut: “Un pas in urma serafimilor”, de Daniel Sandu

Cel mai bun film documentar: “Planeta Petrila”, regia: Andrei Dascalescu

Cel mai bun scurtmetraj: “Scris/ Nescris” de Adrian Silisteanu

Cel mai bun film european: “Despre trup si suflet”, regia: ldiko Enyedi, Ungaria

Cea mai buna imagine: George Dascalescu (“Un pas în urma serafimilor”)

Cel mai bun montaj: Dana Bunescu (“Ana, mon amour”)

Cel mai bun sunet: Aleksander Simeonov, Tamas Szekely, Florin Tabacaru, Alexandru Dumitru (“6,9 pe scara Richter”)

Cea mai buna muzica originala: Nae Caranfil, Bogdan Dimitriu şi Liviu Mănescu (“6,9 pe scara Richter”)

Cele mai bune decoruri: Andreea Popa (“6,9 pe scara Richter”)

Cele mai bune costume: Doina Levintza si Adina Bucur (“6,9 pe scara Richter”)

Cel mai bun machiaj si cea mai buna coafura: Catalin Ciutu, Dana Roseanu si Iulia Roseanu (“6,9 pe scara Richter”)

Premiul publicului pentru filmul romanesc cu cel mai mare succes de box office in 2017:

  • Premiul publicului pentru filmul cu cele mai mari incasari: “Ghinionistul”, regia: Iura Luncasu. Incasari:1.007.284 lei / Spectatori: 53.898.
  • Premiul publicului pentru filmul cu cei mai multi spectatori: Octav”, regia: Sergiu Celebidachi. Spectatori: 57.813 / Incasari: 863.013 lei.

Premiul pentru intreaga activitate:  Sanda Toma si Ion Marinescu

Premiul pentru intreaga cariera: George Mihaita si Vladimir Gaitan, la 50 de ani de la filmul “Reconstituirea”

Premiul special: Bujor T. Ripeanu

Premiul RSC, acordat de Asociatia Romana a Operatorilor:  George Dascalescu (“Un pas in urma serafimilor”)

Video si captura foto via Hi Film Productions

PUBLISHED ON 28.03.2018

more in Newsroom