INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Tssshirt by Andreea Raicu – noi modele de tricouri

Linia Tssshirt by Andreea Raicu se extinde cu noi modele de tricouri. Prin intermediul unei grafici vesele si moderne, cele mai populare mesaje ale liniei se transforma, de aceasta data, in declaratii de stil.

“I’m good in bed. I can sleep all day long”, “I’m not 30. I’m 18+12 years of experience”, “Don’t hate me ‘cause I am different”, “I can’t fake it. Can you take it?” sunt cele patru mesaje puse in valoare de grafica semnata de designerul Ancuta Sarca.

„Aceasta linie de tricouri este un proiect special, care imi este foarte drag si pe care il dedic memoriei bunicii mele. Cand am lansat linia, in urma cu 5 ani, am fugit la eveniment direct din spitalul unde era internata bunica mea. Au fost singurele ore in care m-am despartit de ea in perioada in care a fost bolnava. Imi amintesc cat de mult m-au ajutat toti oamenii dragi care mi-au fost alaturi atunci; au venit atat de multi incat si acum, cand imi amintesc, ma emotionez.
In ultima vreme, am fost des intrebata ce se mai intampla cu Tssshirt. Asa ca la inceputul acestui an m-am decis sa relansez linia in amintirea bunicii mele. Am reluat mesajele care s-au bucurat de popularitate; sunt mesaje vesele, optimiste, care imi amintesc de spiritul ei pozitiv. In plus, sunt foarte bucuroasa ca tanarul designer Ancuta Sarca mi s-a alaturat in acest proiect si a surprins foarte bine in grafica pe care o semneaza esenta acestei colectii. Iar colaborarea noastra continua, asa ca vor urma noi modele”
, povesteste Andreea Raicu.

Linia de tricouri Tssshirt by Andreea Raicu este disponibila pe shop.andreearaicu.ro. Noile modele sunt realizate pe 3 tipuri de tricouri din bumbac, cu croieli simple, in tendinte. Masurile disponibile sunt 34, 36 si 38, iar pretul este de 150 lei.

Ancuta Sarca este proaspata Absolventa a Universitatii de Arta si Design din Cluj Napoca, premiata de redactia revistei online www.andreearaicu.ro pentru colectia sa de absolvire, Getto Superstar. Designerul a terminat Liceul de arta din Satu Mare, apoi Universitatea de Arta si Design din Cluj Napoca. In anul 2012, a avut ocazia sa lucreze ca freelance designer pentru un mic brand londonez de haine, pentru care a facut si schite tehnice. A obtinut, apoi, o bursa de studiu in Lituania, unde a petrecut 5 luni la Facultatea de Moda din Vilnius, axandu-si pregatirea pe partea tehnica a unei colectii.

„Grafica tricourilor din linia Tssshirt by Andreea Raicu am gandit-o in functie de mesaje si am realizat desenele astfel incat sa reflecte umorul textelor, intr-un mod cat mai pozitiv si prietenos. Am vrut ca textul si imaginea sa compuna un concept coerent, iar sursa de inspiratie principala a fost stilul Andreei Raicu: feminin, curat, proaspat. Pe baza lui am gasit formulele de asociere intre text si desen, folosind combinatia clasica de alb-negru cu accente de rosu sau fucsia”, spune ea.

Foto si info via Andreea Raicu

PUBLISHED ON 07.11.2013

more in Newsroom