AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Inimi brodate

Multe dintre tricourile mele din sifonier sunt albe. Cateva simple, restul cu mici detalii care au avut un mare impact asupra mea: o ilustratie, un text haios sau chiar niste paiete stralucitoare, despre care n-as fi spus ca m-ar convinge vreodata. Imi place cum bumbacul imaculat devine terenul de joaca al celor mai nastrusnice idei. O descoperire recenta in aceasta directie este Keur Paris, un brand parizian, fondat de Eva Bromberg in 2014, pe cand avea 19 ani.

Totul a inceput cand relatia ei de dragoste a implinit 3 ani. Pentru a celebra aceasta aniversare, Eva a brodat pe un tricou inima iubitului ei. Intr-un interviu pentru o emisiune Paris Premiere, La Mode La Mode la Mode, ea a povestit ca, atunci cand au vazut rezultatul, prietenii si-au dorit si ei un astfel de articol vestimentar. Lor li s-au alaturat, apoi, prietenii prietenilor si asa ideea cadoului a conturat o afacere, iar inima a devenit simbolul acesteia. Eva a invatat sa brodeze de la bunica ei, cea care o ajuta si astazi la Keur Paris.

Intr-o forma sau alta, inima este integrata pe fiecare tricou. Am intalnit-o pe cutia de noodles (unul dintre modelele mele preferate) sau pe ambalajul de la cartofii prajiti din colectia Amour Food, inspirata de mancarea de tip fast-food. Am vazut-o in diverse interpretari pe tricourile Game Lover sau integrata discret pe modelele colectiei Le 06 de Keur Paris, care sunt inspirate de conversatiile prin sms. Pe langa piesele din colectiile limitate lansate periodic, exista si varianta tricourilor ce pot fi personalizate dupa dorinte. Mesajul tau scurt este cusut… in interiorul unei inimi, cum altfel?!:) Toate modelele personalizate Keur Paris sunt brodate manual.

Estetica Evei Bromberg a atras atentia unor branduri mari care si-au dorit sa colaboreze cu ea. In 2015, de exemplu, a conceput un tricou simpatic pentru Colette, iar un an mai tarziu – doua modele pentru American Apparel. Printre parteneriate, se regaseste si o serie limitata de 10 tricouri realizate impreuna cu artista Jan Scott Melka. Le poti vedea aici.

Chiar daca tricoul alb, unisex, din bumbac organic, este articolul emblematic Keur Paris, am gasit printre produsele de pe site-ul ei si tricouri in alte culori, dar si un top cu maneca lunga, o jacheta bomber, care poate fi de-asemenea personalizata, sau o sacosa imprimata, dovada ca brandul isi extinde treptat povestea.

Le gasesti pe toate pe keurparis.com sau pe Instagram.

Fotografii: Écoute Chérie

PUBLISHED ON 05.11.2017

more in Fashion Etc