EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
TOUCH. The Awesome Project

TOUCH. The Awesome Project

“Cu timpul, ajungem sa cunoastem atingerea celui iubit si multiplele intelesuri si emotii transmise prin fiecare gest. Atingerile celuilalt devin semne pe care le recunoastem si le descifram ca pe un limbaj secret al corpurilor noastre, purtand apoi urma mainilor si mangaierilor celui drag pe parcursul zilei, o senzatie ce trebuie pastrata aproape de inima,”  povesteste Madalina Andronic despre conceptul din spatele noii colectii The Awesome Project. Intitulata “Touch”, aceasta va fi lansata la targul Autor ce are loc, pe 9 si 10 mai, la Sala Dalles din Bucuresti.

Brosele unisex sunt realizate din portelan pictat cu motive inspirate din folclorul romanesc, o semnatura a artistei. Fiecare piesa este unica si poarta numele unuia dintre multiplele mesaje ce se pot ascunde in moliciunea unei mangaieri: adoratie, recunostinta, infatuare, bunatate, protectie, tandrete, multumire… Descopera intreaga colectie de emotii aici!

The Awesome Project este proiectul prin care ilustratoarea Madalina Andronic exploreaza universul delicat al portelanului si creeaza atat bijuterii cat si obiecte decorative pentru casa.

Foto: (c) Madalina Andronic

 

PUBLISHED ON 06.05.2015

more in Mood Board