FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Toamna aceasta, make yourself epic @NakedPR!

NAKED PR, prima scoala de PR din Romania, a deschis inscrierile pentru cea de-a treia editie de cursuri, sesiuni si workshopuri, menite sa dezvaluie informatii, resurse, relatii si drumuri din industria de comunicare autohtona.

Crisis PR, Business PR, Fashion PR intermediate, Fashion PR advanced, Film&actors PR, Political PR, PR 3.0 şi PR-ul pentru industria de health&wellbeing compun colectia de cursuri din aceasta toamna.

Timp de sapte saptamani, Naked PR si echipa sa fantastica de profesori, niste SuperEroi din industria de comunicare romaneasca, dezvaluie toate fortele si vulnerabilitatile unei industrii de PR reale si, totodata, dau acces la relatii puternice si la povesti de succes posibile. Echipa din acest sezon este formata din: Corina Vintan (Crisis PR), Mirela Bucovicean (Business PR), Ana Bucur, Noemi Revnic si Vicki Nicola (Fashion PR), Radu Magdin (Political PR), , Ileana Cecanu (Film&Actors PR), Victor Kapra (PR 3.0) si Sorina Fredholm (PR pentru industria de health&wellbeing).

“Tema campaniei de promovare din aceasta toamna o reprezinta SuperEroii din industria de comunicare romaneasca. Dincolo de marci, servicii, produse, business-uri, sunt povestile, emotiile si, mai ales, oamenii. Oamenii care cred in forta schimbarii, in menirea lor, in cunoastere si responsabilitate, in magia comunicarii trainice. In ei credem, pe ei ii cautam. Ei sunt SuperEroii“, spune Raluca Cristea, fondatoare NAKED PR.

 

“In fiecare dintre noi exista un SuperErou. In fiecare actiune, business, constructie stau potentialul exceptionalului, forta schimbarii uimitoare, binele, bunul si incredibilul. Tot ce avem nevoie pentru a dezlantui succesul e sa cunoastem oamenii care sa ne ajute sa ne descoperim menirea, sa cream relatiile si sa ne spunem magistral povestile. In aceasta toamna, transformam oameni de comunicare in SuperEroi, in Superspecialisti de PR.”, spune Adelina Bortan, fondatoare NAKED PR.

 

Detalii despre agenda workshopurilor si inregistrare sunt disponibile pe site-ul Naked PR (www.nakedpr.ro).

Foto si info: Naked PR

PUBLISHED ON 23.09.2014

more in Newsroom