WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
News
Autor: Ioana Lovin

THE HUG, o colectie despre prietenie si iubire

Imbratisarea este un gest prin care ne manifestam bucuria unei intalniri, dragostea si increderea pe care o avem unul in altul, dar si sprijinul fata de cineva drag. Imbratisarea arata ca ne pasa si ca suntem acolo. De cateva zile, cuvantul imbratisare este si despre colectia-capsula anuntata si realizata de Noemi Meilman si Robert Ratiu impreuna cu brandul de tricotaje De MIRA. Lansarea ei oficiala va avea loc in cadrul unui pop-up store de o zi, duminica, 16 decembrie, la Beans & Dots Mezanin din Bucuresti.

Colectia reflecta nu doar stilul vestimentar al lui Noemi Meilman si al lui Robert Ratiu, ci si valorile in care ei cred. “THE HUG este un omagiu adus prieteniei si iubirii, despre bucuria de a revedea pe cineva drag dupa o ora sau dupa 10 ani. THE HUG este despre drepturi egale si despre respect, despre people like you and me. Ne-am dorit un statement pe cat de puternic pe atat de usor de asumat. Randurile de cupluri vorbesc despre solidaritate si respect, despre grija neconditionata pentru cei de langa noi si despre cum fiecare dintre noi ii poate face celuilalt viata mai buna.”


Noemi Meilman si Robert Ratiu

THE HUG cuprinde cinci piese calduroase ca niste imbratisari si este disponibila in patru variante de imprimeuri. Rochia Comfort me, puloverul Cuddle me bad, jambierele sau manecile Hold me, cagula Cover me si salul Love me pot fi achizitionate  online de pe demira.ro si offline la pop-up shop-ul de pe 16 decembrie. 10% din vanzarile fiecarei piese vor fi donate Organizatiei Mozaiq (@mozaiqlgbt).

Grafica print: Mihai Guliman
Credite foto: Oltin Dogaru (@oltindogaru)
Modele: Oana Maria Zaharia (@spiritual_wwwhore) si Razvan Firea (@razvanfirea)
Make up: Claudiu Burca (@claudiu.burca)
Styling: Razvan Firea & Robert Ratiu
#thehug #NoemixAdevaratulRobertxDemira

PUBLISHED ON 13.12.2018

more in Newsroom