INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Targul Christmas CONCEPT by V for Vintage. 9 si 10 decembrie.

De la designeri la colectionari, de la bunatati pentru oameni mari la minunatii pentru cei mici, de la gourmet sau dulciuri fara zahar la cosmetice bio si lucruri atent mestesugite… Cum ar fi sa gasesti in acelasi loc toate aceste surse de inspiratie pentru cadourile de sarbatori? Poti sa afli raspunsul daca treci pragul targului Christmas CONCEPT by V for Vintage gazduit, pe 9 si pe 10 decembrie, la Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti.

Un palat prinde viata doua zile, de la “a fost odata” la ce-i acum, de la vremuri istorice la timpuri contemporane.

Am zis sa fie, cati sa fie?
Cat 4 Sali de “Bulivard”, pentru 2 zile, adica peste 10 mii de cadouri de care sa te bucuri. Sa alegi. Sa cauti. Sa gasesti. Sa daruiesti.

Am zis sa fie, ce sa fie?
Un spatiu in care designul vestimentar, accesoriile, bijuteriile si design de obiect se intalnesc cu o selectie de vintage autentic si gourmet. Acelasi loc care era destinatie acum mai mult de o suta de ani, acolo unde Calea Victoriei intersecteaza Bulevardul Regina Elisabeta, la Grand Hotel du Boulevard.

Am zis sa fie, cand sa fie?
9 – 10 Decembrie
Grand Hotel du Boulevard (B-dul Regina Elisabeta nr. 5)
vforvintage.ro” – echipa targului Christmas CONCEPT by V for Vintage

Afla mai multe detalii pe pagina de Facebook a evenimentului.

Targul isi asteapta vizitatorii intre orele 11:00 – 20:00. Biletul de intrare este 10 lei.
#ChristmasCONCEPT #VforVintage

PUBLISHED ON 04.12.2017

more in Newsroom